Četvrtak, 25 srpnja, 2024

Kritika pjesme i videospota: Groovetastic: Moje stanje ljubav je

Lirski, melodijski i pjevački Gruvtastik podsjećaju na vremena kad se na dance nije gledalo svisoka i nude dovoljno razloga za razvijanje u smjerovima da ne ostane samo na hobističkom prolaznom poduhvatu trojca u namjeri, već sasvim pristojno i ugodno rasplesanom kombom u nedostatku drugih sličnih formacija

Unatoč činjenici da je čista pop dance glazba vrlo često na meti površnih slušatelja kao isto takva površna glazba, te da se njome bave mahom likovi koji nabodu na press play sistem dance patterne i kompjuterski ponuđene programirane beatove, posude pjevačicu u minici i šljokičastom dekolteu pa opjevaju tri rime od kojih se dvije i pol rimuju s “ljubav” i “gubav” i “čuda” i “luda” i “kruha” i “gluha” i “partija” i “hartija”, i ups ne sorry, tako duboko ipak ne ulaze, to je prostor za slijedeći nivo odbjeglog kontroli chat bota Chat GPT 3, 75 verzije, ponekad se ukažu iznimke koje pokvare pokušaje pravila.

I usprkos tome što je ET s Vannom ratnih Devedesetih bio koncept modelom dvojice momaka i jedne pjevačice koji će poslije u raznim inkarnacijama od Colonie preko Karme i inih metamorfoza E.T-ova post Vanna, Lana, Stana, Dana, kako li se sve pjevačice nisu zvale, postaviti pitki melodijski pattern, dance modeli tog tipa na domaćoj estradnoj kaljuži nisu tolikim čestim izdankom. Bar ne otkad je prestao trend.

Iskusni kreativni dvojac

Zato kad se pojavi iskusni kreativni dvojac (Davor Devčić – glazba, DJ XXXTended – stihovi) uz pridruženu pjevačicu Sabinu Špoljar i kao debitanti ponude isprobanu formulu, iznenadi koliko smisleno zazvuči kombinatorika dance špranca u kojoj će pratitelji prepoznati melodijskih i ritmičkih elemenata kakvih se znao dosjetiti talijanski producent DJ Spiller kad je uz Sophie Ellis Baxter opjevao “Groovejet” ili kad su prerazvikani Modjo “silovali” “Lady”.

Ako ni zbog čeg drugog osvježenje je u dance beatovima pročitati stihove poput: “Ne dišem kad bu-deš blizu Ne uspijevam sa-krit’ krizu Ne zahtijeva a-nalizu Moje stanje ljubav je Odagnat ću mi-sli teške Ponovit ću sta-re greške Svi žure, ja kli-zim pješke Moje stanje ljubav je Sve drugo je dosada Ne živim I stvari što obavljam Uopće ne pratim što države muči…”. Lirski, melodijski i pjevački Gruvtastik podsjećaju na vremena kad se na dance nije gledalo svisoka i nude dovoljno razloga za razvijanje u smjerovima da ne ostane samo na hobističkom prolaznom poduhvatu trojca u namjeri, već sasvim pristojno i ugodno rasplesanom kombom u nedostatku drugih sličnih formacija. Uz loungeasti drive by i malo dronom malo pozom video spot, očekuju se novi nastavci do popunjavanja kvote singl/spotova do debi albuma.

7/10