Srijeda, 24 svibnja, 2023

Kritika pjesme: ALTERELLA: Mijenjam se

Ono što je apsolutno neloše je kratkoća trajanja stvari koja u punkerske dvije minute ima naznaku vokalne melodije i ritma

Nema mira, niti skrivanja od Elle Dvornik. Ni njene poslovne ili privatne ambicije ostvariti se na nekoliko medijskih terena na kojima može figurirati među publikom kojoj kritičnost nije jedan od kriterija za sisanje novih stvari. U svijetu u kojem je lajk valuta i mjera “kvalitete”, njen glazbeni projekt Alterella i album “Teška vremena za sanjare” je referentan i moderno produciran prvi pokušaj trap ženke ovih terena.



Obzirom na siromaštvo ideja i ponude novog Internet trap mainstreama Ellina pionirska i “prosvjetiteljska” uloga može biti više nego znakovita. Sparena s trenutno vrućim beat makerskim imenima kao što su Kukus momci ili Arian Vuica a ka Strapazoot (da, Alkin sin, op. a) Ella se predstavlja kroz generički trap beat koji zvuči kao klonirana Senidah i trenutno deseci sličnih autotune paketića koji nemaju jednaki launch background poput jedne od najprisutnijih i zaposlenijih influenserica i Instragram radnica i ratnica za bolje marketinško sutra.

Ono što je apsolutno neloše je kratkoća trajanja stvari koja u punkerske dvije minute ima naznaku vokalne melodije i ritma. Ujedno i drskost vječne “male Dvornikove” nad kojom Dinina sjena mora postojati. I koja, ako joj ovo ne ostane “one album pokušaj” i zabava, uz ovakav back up može graditi i glazbenu karijeru smislenije od drugih mediokritetskih YouTuberskih i vlogerskih pokušaja sličnih influenpresera po kojima su se Baka Prase i Vojaž od Jutjubera pokušavali na konto klik baze nekritične mase etablirati kao “glazbenici”.

Stvari koje žude za nastavkom

Nema to puno veze s glazbom, ali ni veze s vezom. Za koga je predobro je. Alterellin debi album, kao i prve poguranije stvari tipa “Mijenjam se” naprosto žude za hologramskim video nastavcima i tehničkim “mikrorevolucijama” po kojima će formom zamaskirati nedostatak uzbudljivog glazbenog sadržaja. Obzirom da je krenula nadopunjavati poslovne ambicije i nastavljati karijeru unutar glazbenog stila izniklog na moduliranju nepjevača i pretvaranja istih u iole funkcionalne, Ella Dvornik ima i vrijeme i produkciju na svojoj strani da prvenstveno sebe, a tada i vojsku obožavatelja zabavi.

Jednako kao što je trap mood u kontekstu metamorfoze rapa postao metastazom glazbene scene koja je na račun deformiranja zvuka dala značajan prostor nekreativnima da se osjećaju kreativno, tako i neka nova imena poput Alterelle etablirana na odlično produciranom, ali ne osobito kreativnom ni maštovitom stilskom glazbenom terenu, upravo počinje svoj glazbeno medijski život. PR dio je vuče odlično sam za sobom, onaj sadržajni nije neka sreća, ali niti ne urušava bitnije standarde postavljene otkad se trap komunicira kao najisplativiji glazbeni žanr trenutka.

6/10

Pročitajte još...

Kritika pjesme: Charlotte Cardin: Confetti

Njena nova verzija popa je fino i pitko sugestivno lovljenje na pokret. Kišni pokret

Kritika pjesme: ANA & THE CHANGES – Zla

Nešto poput vjerne refleksije Irene Žilić s one strane Dunava, kvalitativno je podigla ljestvicu toliko da i prosječne stvari izvlači kao nešto iznimno

Kritika pjesme: DEAFNESS BY NOISE: Zero The Clock

Voljeli, ne voljeli buku na njihov način cijeniti ih morate i ne čuti ih ne možete

Kritika pjesme videospota: Boris Štok: Gdje prestajem ja i počinješ ti

Video estetika Darija Radušina također bitno izvlači stvar stavljajući pjevača u spotlight s lijepom ženom, glumicom Anom Grgić, kako bi u cipelama i prsluku nalik stylingu Davea Gahana pokušao još jednim naslanjanjem na neodsanjane uzore osjećati se artističkiji

Povezano

Kritika pjesme: QUEENS OF THE STONE AGE – Emotion Sickness

Na tragu nastavka neočekivanih suradnji poput produkcije albuma od strane dance po maga Marka Ronsona, jedini ispravni put Queensa je izlazit iz okvira. S novom stvari nastavljaju u tom smjeru

Kritika pjesme: Bryan Adams: What If There Were No Sides At All

Pravi revolucionari su bez cinizma odavna shvatili kako glazba ne mijenja svijet i ne dopire do ušiju onih koji odlučuju, a gerijatrija party ako već moraju apelirati kontra rata, bilo bi svrhovito da to ne rade uz ovoliko kenjkaste tonove i pjesmice

Spacegasm – poslušajte novu Rebekinu pjesmu

Spacegasm kao riječ pronalazi se samo u urbanim rječnicima, a nosi razna značenja. U slučaju moje pjesme koristim je kao naziv za orgazmično iskustvo prostora, koje možemo dati jedni drugima, a istovremeno biti u ljubavnoj vezi

Kritika pjesme: Foo Fighters: Under You

Korektna dosada nastavlja tamo gdje im ljubitelji zvuka alter korijena nikada ne mogu klimnuti, a njihovu mainstreamašku publiku koja je do jučer slinila za Nickelbackom – nije puno briga

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime