Najveći ovogodišnji kandidat Thompsonu za hit godine i ne sasvim slučajno djelitelj istih inicijala i ne tako različitih profila publike, MP Baby Lasagna mimo nedavno objavljenog novog albuma o kojem smo pisali u rubrici recenzija novih izdanja, mimo singl spotova nastavlja kapitalizirati trenutak. Trenutak koji, doduše, traje već godinu dana, a s obzirom na pametni PR i launch karijere, još će i ponešto godina.
Izvrsno marketinško kapitaliziranje publike
I dok je nastupni album ‘Dmns & Mosqiutos’ kompilacija dosadašnjih singl spot hitova te izvrsno marketinško kapitaliziranje prompt publike i infantil brojalica popa, najekletantniji primjer i zrcalo njegova glazbena zeitgeist je (auto)ironična stvar ‘Hypocritical’. Popraćena dinamičnim lyrical videom, najefektnija je prvenstveno zbog jedva minute i pol trajanja. U ‘en ten tini’ modu dinamičnog tempa, Marko je sasuo nekoliko svojih prilično točnih detekcija gdje je, što je, što zapravo radi i koliko je mirror efekt njegovih kreativnih dosega.
I dalje najsvježija pojava hrvatske estrade, prvenstveno po svim drugim aspektima sekundarnim glazbi, ali i lik koji se zahvaljuje na ‘Cesarici’. Ima tu još koječega glazbenog za provariti kako bi se pristalo na pečat Baby Lasagne kao nacionalnog glazbenog superheroja. Zasad je više kao antipod Kickassu, momak koji želi sve te igračke i superherojske moći i sjajno koristi trenutak. Institucinalizirati mladost i pristati na to je prvi korak okoštavanja, doduše Marko s 3 banke i nije više tako mlad. Na sceni punoj nekoliko Kazališta, Dalekih obala, Zabranjenih Pušenja, Boa, drugih Parnih Valjaka i u pedesetima kao debitant možeš zvučati vrlo friško. Nimalo hipokritično.