Kritika pjesme i videospota: Albina: Strah

Albina kao pjevačica ima sve potrebno za dizajniranje mlade pop zvijezde, međutim ogoljena samo na glazbu mimo školski korektne produkcije, pjesma ne komunicira publiku pjevnim refrenom

Prelijepa mlada splitska pjevačica Albina nakon Eurosong epizode, talent show isticanja na Voiceu u kojem je unatoč izostanku pobjede plijenila glasom i stasom, singla „Imuna na strah“, pokušaja redefiniranja sebe između plesnijih i nježnijih stvari i traženja pozicije na sceni, nastavlja u smjeru modernih balada sa splitske strane scene i pjevušenja kakvo na zagrebačkoj strani fora Nika Turković.

Kao i kod ranijih singl spotova, Albina u pjesmi kumulira sve ispravne sastojke potrebne za potencijalni pop hit koji joj opet izmiče uslijed, može se detektirati, izostanka kojeg XXX faktora. Albina kao pjevačica ima sve potrebno za dizajniranje mlade pop zvijezde, međutim ogoljena samo na glazbu mimo školski korektne produkcije, pjesma ne komunicira publiku pjevnim refrenom. U pokušajima praćenja netipske vokalne interpretacije i lirske emotivnosti opisujući još jednu varijaciju osamostaljivanja djevojke nakon prekida ljubavne veze, Albina osim prizvuka modernog ne nudi puno drugih elemenata za pecanje pažnje publike.

INTERVJU: Albina: Spremna za međunarodnu karijeru!

Zato u video segmentu zgodnih montažnih lootova i VHS metodika redatelji Luka Matković i Ana Cindrić vrlo točno detektiraju Albinu kao čedo kamere čiju fotogeničnost treba iskomunicirati na način klasičnog photo sessiona u prirodnim plaža, polje, livada, cesta eksterijerima gdje njena zavodljiva pojava dolazi do izražaja. Bez dramske konstrukcije spot kao i pjesma ostaje kompilacija nabacanih lijepih detalja bez pretjeranog narativnog vezivnog tkiva za uživanje mimo površne publike kojoj je zapravo svejedno što konzumira. Albinin „Strah“ se u audio i video segmentu dokida na razini odlične stilske vježbe i kupovanja vremena dok joj se svi potencijalni ne počnu iskorištavati punim kapacitetom kojim sve mlada pjevačica posjeduje.

Uz bitno sadržajnije harmonizacije i pažnju na melodije, jednostavnije refrene i stihove, pozicioniranje pjevačice u prvu ligu domaćeg popa i ostanak tamo je samo pitanje kombinacije nekoliko kvalitetno iskomunciranih hitova koji će pratiti njenu prirodnu ljepotu i dar glasa i stasa.

7/10
Naslovna fotografija: YouTube scrrenshot