Utorak, 17 prosinca, 2024

Kritika singla by Anđelo Jurkas: Porto Morto: Paradoks

Porto Morto je psolutno najuzbudljiviji i autorski najpotentniji bend zagrebačke i hrvatske modern pop rock scene

Na samom kraju diskografske godine, Porto Morto kao zagrebački kvartovski pretendenti na titulu novih Haustora, novom stvari više nego opravdano nude ponajbolju urban dance pop kozmetiku godine na izmaku. Uz ovo legitimno plešete duže od čarobnih tri i pol minute, a pažnju zadržavaju i nakon ključnih 15 sekundi pecanja ušiju prosječno nezainteresiranih i nefokusiranih slušatelja.
 
Paradoksalno je to što ne zvuče ni približno kao dominantne hnca hnca no brainer udaračine (čitaj Grše, Dizajnerica), a niti traperski ‘preautotunerirano’ (čitaj Hiljson Mandela) kako bi zakamuflirali nedostatke melodioznosti. Dapače, Roko Crnić i Hrvoje Klemenčić kao nekoć Sacher/Rundek dynamic duo poigravaju se poput zajebantske i folirantske verzije The Residentsa koji su se napičili na zvuk Tame Impale. 
 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Porto Morto (@portomortobend)

Produkcijski su sjajno inkorporirali ‘wow’ top hot shit producenta Lockrooma da im popegla zvuk, a tom su plesnom futurizmu dodali jednako odgovarajući CGI video spot. U produkciji i većinskoj realizaciji vizije Đurđine Samarđić, green screen paranormalnosti astronauta i zaigranih futurista dobijaju potpuno odgovarajući visual aspekt.



Apsolutno najuzbudljiviji i autorski najpotentniji bend zagrebačke i hrvatske modern pop rock scene i ekipa koja bi, da je imalo sluha u radio urednika mijenjala Kazalište/Valjak, Grše/Mandela nemuzikalnosti, vodila baznu riječ dominacije domaćeg mainstream etera.
 
Portopop next level up. 
 

Ocjena: 9/10 

Naslovna fotografija: Screenshot YouTube 

 
 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime