Srijeda, 11 rujna, 2024

Kritika filma: Girl You Know It’s True: Ozbiljan kandidat za najgori glazbeni biopic svih vremena

Imena Mili Vanilli glumaca bolje ne spominjati jer ne čujete li za njih - činim vam uslugu, baš kao što ni stvarne i lažne Milli Vanilli ne pamti nitko mimo ljubitelja trivije

Priču o najvećoj glazbenoj prevari 90.-ih lani ste mogli gledati iz solidnog dokumentarca o Robu i Fabu, model-like plesačima koje je zli švapski producent Frank Farian (Boney M) tokom 80.-ih na prevaru pretvorio u ‘pjevačke’ zvijezde. Oni su, naravno, pristali na manipulacije otvaranja usta, dok su drugi ljudi umjesto njih pjevali. Da nisu dobili Grammy i slične nagrade prevara je mogla potrajati, ali onda se poslije greške matrice i play backa za vrijeme live nastupa sistem domina počeo urušavati i dvojac je, nakon hitova ‘Girl You Know It`s True’, ‘Baby, Don’t Forget My Number’, ‘Blame It On The Rain’ i sličnih, pribijen na stup srama. Ah.

Iz perspektive samih aktera, dokumentarac je bio solidnim podsjetnikom na minorni glazbeni defekt pop industrije i licemjernih prodavača magle kakvih je svaka dekada prepuna, ali u manje vidljivim segmentima, kao i modeliranje nečega što je desetljećima dio showbizz industrije (matrice, play back, nasnimljeni vokali, back up-anje), a danas gotovo regularni dio funkcioniranja top pop shit svijeta.

Klišeizirana bezlična drama

Tamo ste mogli odraditi dio trivijalnih zgražanja i ostaviti prostor za ovaj biopic koji kao da kombinira dijelove najlošije producirane soap šminke od režije, scenarija, glume, scenografije, montaže, glazbe, doslovno u svakom dijelu vuče najgori naštrebani bezlični autopilot viđen u manje strašnim postavkama u ‘Back To Black’ i ‘One Love’, biopicovima o Amy Winehouse i Bobu Marleyu, recentnim glazbenim flopovima koji su bili toliko loši da im nije uspjelo zaraditi niti na temelju globalnih pop actova poput navedenih i njihove stomilijunske baze.

Imena Mili Vanilli glumaca bolje ne spominjati jer ne čujete li za njih – činim vam uslugu baš kao što ni stvarne i lažne Milli Vanilli ne pamti nitko mimo ljubitelja trivije. Jedini fan i fun fact podcrtajte pod činjenicu kako je redatelj filma unuk Paula Verhoevena, na žalost ne kultnog i kvalitetnog redatelja kojeg se sjećate po ranim Schawrzeneggerovima hollywoodskim naslovima a la Total Recall ili pak Robocop, jednako i kao Showgirls i ili Basic Instinct. Ni traga tome, Sedlarov kunst bio bi puno bliži.

Ocjena: 1/10