Četvrtak, 9 svibnja, 2024

Kritika filma: Something in the Water: Sve je već viđeno ili?

Strah od morskih pasa i dubina postaje sve manje prisutan jer uz ovoliko glupe predloške vjerojatnost stradanja od morskih pasa je manje od dobivanja na lotu

Kategorija predljetnih i ljetnih kardinalnih filmova o morskim psima ili bar s posljedicama morskih pasa kao predatora i prijetnji ljudima dok plutaju u moru nakon remek djela Spielbergovih „Ralja“ postala je jednim od najeksploatacijskih subžanrova u svijetu trilera ili rubnih horora.

U potezu od namjernih trash bedastoća tipa „Sharknado“ kad morski psi zagospodare tajfunima ili sličnih karikaža koje s D produciranim specijalnim efektima morske pse stavljaju u svemir, pustinju ili rade duhove od njih pa sve do pseudo ozbiljnih i produciranih filmovima o par prijateljica koje odlaze na Karibe na vjenčanje gdje naprave grešku pri izlasku s čamcem do otoka i postanu žrtve morskih pasa. Već viđeno? 😉

Amaterska gluma…

U svakom segmentu klišejiziran i ispod prosječno nezanimljiv – od gotovo amaterske glume, „zapleta“ koji to nije, scenarija i režije koji ne postoje, pa sve do relativno pristojno zamaskiranih CGI efekata napada morskog psa.

Jedina specifika filma je što ga je u potpunosti kreativno producirao i realizirao ženski cast – redateljica, scenaristica, glumice, sve je žensko. Spol predatora i morskih pasa koji su ih prepolovile i od pet naivnih na životu ostavili dvije, nije utvrđen. Da se scenaristički u nekom trenu skrenulo u smjeru istraživanja spola ajkule ubojice film bi potencijalno bio podnošljiviji. Ovako, ostaje samo pitanje kako film ovog tipa uopće dođe do kina. Uz dodanu vrijednost kako bar na psihološkoj osnovi radi upravo suprotan efekt od jeze koju su stvarale „Ralje“, strah od morskih pasa i dubina postaje sve manje prisutan jer uz ovoliko glupe predloške vjerojatnost stradanja od morskih pasa je manje od dobivanja na lotu.

2/10