U Zagrebu je predstavljen Woman.Comm Club, regionalna platforma za povezivanje žena. Platforma je osmišljena kako bi pružila podršku i osnažila njihov razvoj u svim segmentima komunikacijske industrije. Okuplja stručnjakinje iz marketinga, PR-a, novinarstva, menadžmenta i ekonomije, stvarajući okruženje u kojem dominiraju osjećaj pripadnosti i uzajamna podrška. Kroz poticanje zajedništva, razmjenu znanja i iskustava te podržavanje inovacija, Woman.Comm Club aktivno radi na promicanju pozitivnih promjena koje će oblikovati budućnost industrije komunikacija.
Platforma Woman.Comm lansirana je u srcu Zagreba, u skrivenom dvorištu jazz bara Pri Nami – jedinstvenoj lokaciji neposredno uz čuvenu robnu kuću Nama. Posjetiteljice su mogle uživati u druženju s kolegicama, međusobnoj razmjeni znanja i iskustva te proslavi dolaska vodeće platforme namijenjene upravo njima.
Osnivačica Woman.Comm Cluba najavila širenje na Hrvatsku i treću konferenciju ‘Snaga komunikacije’
U povodu lansiranja osnivačica i direktorica Woman.Comm Cluba Irena Miličević Vukoja poručila je: ‘Woman.Comm Club je u protekle dvije i pol godine izrastao u veliki regionalni klub s više od 350 članica. Plan je da se do kraja ove godine taj broj poveća na više od 500. Suradnja s agencijom Abeceda komunikacije predstavlja za nas jako bitan korak u ostvarenju tog plana.
U Hrvatskoj planiramo realizirati niz aktivnosti, pružiti kolegicama podršku i potaknuti ih da ostvare svoj puni potencijal. Treća Woman.Comm konferencija, pod nazivom ‘Snaga komunikacije’, održat će se 15. i 16. listopada u Sarajevu. Cilj konferencije je podizanje svijesti o važnosti komunikacije. Snaga komunikacije u svima je nama i potrebno je svakodnevno osvještavati koliko je važna, a sve to kako bismo društvo učinili boljim.’
Druženju su prisustvovale brojne žene koje se nalaze u samom vrhu komunikacijske industrije, one koje s vodećih pozicija upravljaju domaćim i regionalnim kompanijama te brojne druge iz svijeta poznatih. Woman.Comm Club nastoji putem sinergijskog djelovanja žena iz svijeta marketinga, oglašavanja i medija osnažiti ulogu žena u komunikacijskoj industriji.
Jedna od ambasadorica Woman.Comm Cluba u Hrvatskoj, Marina Bolanča Radunović, osnivačica i direktorica Abecede komunikacije, jedne od vodećih komunikacijskih agencija u Hrvatskoj, poručila je: ‘Dolazak Woman.Comm Cluba u Hrvatsku dočekali smo s veseljem i uzbuđenjem. Posebno smo sretni što je Abeceda komunikacije koprodukcijski partner i što ćemo uspješnom suradnjom i podrškom osnažiti ulogu žena u komunikacijskoj industriji u Hrvatskoj. Ovaj klub označava početak jednog novog razdoblja na našem prostoru i priliku da svaka sljedeća generacija žena bude inspirirana na svojem profesionalnom putu.’
Vizija Woman.Comm Cluba podrazumijeva osnivanje vodećeg društva žena iz komunikacijske industrije u regiji koje pruža podršku napretku žena u ostvarivanju njihova punog potencijala na istaknutim voditeljskim pozicijama. Klub provodi brojne aktivnosti poput konferencija, okruglih stolova i masterclassova s ciljem nastanka najprestižnijeg društva komunikacijske industrije u regiji.
Fotografije: Press