Početak ljeta na obali Malibua obilježio je prestižan događaj o kojemu se ovih dana mnogo priča u Los Angelesu. Bellabeat, vodeća tvrtka u svijetu ženskog blagostanja, obilježila je ljetnu sezonu intimnom večerom pod nazivom Wellness Summer Power u ekskluzivnom restoranu Nobu u Malibuu. Olivia Culpo, međunarodno poznata manekenka i glumica, te Isabel Alysa Vita, vlasnica poznatog branda za samotamnjenje Dolce Glow koji je osvojio Hollywood, a ujedno i poslovna partnerica Miley Cyrus, bile su domaćinice ove večeri.
Za lakši užurbani život
Strastvena zagovornica Bellabeatove misije, Isabel Alysa Vita, podijelila je svoje oduševljenje: “Obožavam Bellabeat i sve za što se zalažu kao brand! Kao poduzetnica, supruga i zaposlena majka, Bellabeatovi proizvodi postali su moje tajno oružje koje mi pomaže da uskladim svoj užurbani životni stil na način da pritom ostanem zdrava, snažna i u formi. Već dvije godine redovito provjeravam Readiness Score u Bellabeat Wellness Coach aplikaciji svako jutro te usklađujem svoje treninge, obroke čak i sastanke s fazama svog ciklusa. Divno je vidjeti brend koji ne samo da prepoznaje da naša tijela funkcioniraju drugačije od muških, već prihvaća i promovira jedinstvenost našeg putovanja prema ženskom blagostanju. Bellabeat doista predvodi tailor-made wellness program, a mi žene to zaista trebamo – brend koji se brine isključivo o našem zdravlju!”
Olivia Culpo, koja također strastveno podržava ovaj brend već duže vrijeme, rekla je: “Rast industrije blagostanja je nevjerojatan! Ponosna sam što sam dio Bellabeatove priče i snažno podržavam brendove poput Bellabeata koji potiču žene da stave svoje blagostanje i zdravlje na prvo mjesto putem individualnog pristupa koji je namijenjen samo nama ženama. Vjerujem da je briga o sebi ključan dio održavanja dobrog fizičkog i mentalnog zdravlja, i divim se Bellabeatovoj strasti i predanosti da postane vodeći izbor za žene na njihovom putu samopomoći.”
Brojna poznata imena
Na intimnoj večeri, uz domaćice Oliviu Culpo i Isabel Alysu, okupila se i mnoga druga poznata lica iz Los Angelesa, uključujući sestre Culpo, Auroru i Sophiu, poznate po svom reality showu na HBO Maxu, svjetski poznatu influencericu i poduzetnicu Sarah Stage, američku pjevačicu i model Pia Miu, jedinog muškog gosta Jamesa Charlesa, svjetski poznatog beauty blogera, američku pjevačicu Montanu Tucker, Liz Culley, direktoricu iz Conde Naste, urednicu WWD – Rymu Chikhoune, Sports Illustrated Model – Gabrielu Halikas, jednu od utjecajnih celebrity fotografkinja – Solmaz Saberi i mnoge druge.
Jedini uređaj za praćenje zdravlja i wellnessa
Međutim, fokus večeri nije bio samo na gurmanskoj kuhinji ili popisu gostiju, već na Bellabeatovom sveobuhvatnom pristupu wellnessu, s naglaskom na wellness rutine u nadolazećem ljetu. Jedan od favorita gostiju bio je Bellabeat tote bag ispunjen wellness proizvodima idealnim za početak ljeta kao što je njihov slavni Ivy – jedini uređaj za praćenje zdravlja i wellnessa dizajniran i izrađen isključivo za žene, te super udobna Bellabeat prostirka za jogu.
Tema večeri je bilo limitirano izdanje Bellabeat Wellnews publikacije u kojoj su predstavljeni najznačajniji ljetni trendovi u wellnessu. Ti trendovi uključuju življenje u skladu s menstrualnim ciklusom, ledene kupke, digitalni detox, pravilo 80/20 i još mnogo toga. Publikacija Wellnews potaknula je zanimljive rasprave te pružila vrijedne informacije o najznačajnijim ljetnim trendovima u wellnessu, nadahnjujući gošće da ih i same isprobaju.
Divne i moćne žene na jednom mjestu
Lejla Sertovic, CMO Bellabeata, iznijela je svoje dojmove nakon eventa “Velika je čast biti host ovakvog eventa na ovako prestižnoj lokaciji kao što je Nobu, Malibu. Još veća čast bila je okupiti ovako divne i moćne žene na jednom mjestu s istim stajalištem o tome da su zdravlje i wellness postali apsolutni priortiteti žena koje brinu o sebi. U kontekstu ljetne sezone, mislimo da je vrijeme da redefiniramo ljeto i njegovo značenje, ono više ne bi smjelo biti sinonim sezone restriktivnih dijeta ili pak nepromišljenog uživanja. Ljeto je zapravo savršeno godišnje doba za refleksiju, postavljanje novih ciljeva, te uvođenja nove wellness routine bilo da se radi o uvođenju balansirane prehrane, nove metode vježbanja, praćenju biometrijskih i wellness podataka ili započinjanju lifestylea u skladu sa svojim menstrualnim ciklusom “.
Nadovezujući se na ovu ideju, dodala je,“Bellabeat je posvećen stvaranju trendova koji su namjenjeni zdravlju žena, nudeći holistički i uravnotežen pristup wellnessu. Ovo okupljanje ponovno je potvrdilo naše tvrdnje da žene žele sveobuhvatan pristup wellnessu, koristeći dostupne alate i tehnologiju kako bi poboljšale svoje zdravlje i wellness iskustvo. Iznimno smo ponosni što su nama kao brandu pružile ovako značajno povjerenje te da su odabrale bas naša rješenja i nas kao podršku na svakom koraku.”
Femtech industrija
U skladu s predanošću Bellabeata u podršci ženama na njihovom wellness putovanju, brand nastavlja voditi femtech i wellness industriju sa svojim nadolazećim proizvodom, Ivy+, koji će doći na tržište krajem 2023. Bellabeatov najnoviji proizvod slijedi primjer Ivyja, uređaja za praćenje biometrijskih i wellness lifestyle podataka te jednog od TIME-ovih najboljih izuma 2022. Ivy+ ponudit će napredne značajke za praćenje wellnessa i dodatnu personalizaciju u svojim wellness programima.
Bellabeat očigledno nastavlja osvajati američko health & wellness tržište, a ovaj ekskluzivni event definitivno je testament tome koji je označio početak osnažujućeg, nadahnjujućeg i, što je najvažnije, zdravog ljeta s Bellabeatom.