Četvrtak, 18 travnja, 2024

Dani komunikacija 2024.: Nova generacija komunikatora, halucinogeni AI i Web3 u mainstreamu

Službeni raspored festivala je objavljen, a posebno je ohrabrujuće što će sudionici imati priliku sudjelovati u raznolikim diskusijama o ključnim temama za industriju

Uzbudljive pripreme za Dane komunikacija su u tijeku! Festival će ponovno biti epicentar inspiracije i inovacija u Rovinju, gdje će festivalske dvorane biti dupkom pune. Očekuju nas kvalitetne i aktualne teme, globalni lideri industrije te prilika za punjenje kreativnih baterija u proljetnom ambijentu hotela Lone. Domaći lideri iz svijeta tržišnih komunikacija marljivo se pripremaju za ovaj događaj, koji će se održati od 11. do 14. travnja.



Službeni raspored festivala je objavljen, a posebno je ohrabrujuće što će sudionici imati priliku sudjelovati u raznolikim diskusijama o ključnim temama za industriju. Jedan od najuzbudljivijih festivalskih formata koji će biti ponuđen je ‘Piva poslije programa’ (PPP) powered by Ožujsko pivo. Ovaj interaktivni format pružit će dodatnu priliku za povezivanje i razmjenu ideja među sudionicima.

PPP: Bringing sexy back to advertising powered by Ožujsko pivo

Dok neki promatraju industriju tržišnog komuniciranja kao idealnu sintezu dinamike, kreativnosti i inovacije, drugi je doživljavaju kao kaotičnu arenu prepunu dosadnih podataka i nepredvidivih preokreta. Osim toga, suočavamo se s izazovom pronalaženja novih talenata te konstantnom lavinom trendova. Zbog toga će na panelu ‘Bringing Sexy Back to Advertising’ powered by Ožujsko pivo, domaćini Jelena Fiškuš (kreativna direktorica, Studio Sonda; predsjednica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia) i Marko Šesnić (osnivač, Studio Šesnić&Turković; član Uprave HURA-e i IAB-a Croatia), zajedno s Lukom Grgurićem (član nadzornog odbora, Hrvatska studentska asocijacija – HSA; student asistent, Ekonomski fakultet u Zagrebu), Darijem Marčacem (osnivač, Crew; TikTok mentor) i Markom Matejčićem (potpredsjednik, EssenceMediacom), istražiti i braniti potencijal kreativne industrije.

 

IAB Croatia’s PPP Powered by Ožujsko pivo: Is AI tripping?

Sve češće se dijele tekstovi koje proizvodi umjetna inteligencija kao primjeri ‘AI gone wrong’, što dovodi do porasta nepovjerenja prema AI tehnologiji. Kako se suočiti s spamom i drugim problemima povezanim s AI-om i kakva je budućnost ljudske kreativnosti u doba umjetne inteligencije? Na ova pitanja će odgovoriti Lucija Glušćević (Head of Brand Strategy, Hrvatski Telekom; članica IAB-a Croatia), Petra Horvatović (partnerica i kreativna direktorica, fraz!; članica IAB-a Croatia, članica Uprave CroAI-ja), Nenad Milić (izvršni direktor, IAB Serbia) i Jurica Vuković (CEO, EuroART93; član HURA-e i IAB-a Croatia). Domaćin rasprave će biti Đuro Korać (kreativni direktor, Nivas; član HURA-e i IAB-a Croatia; predsjednik žirija MIXX Awards Croatia).

 

WEB3 Goes Mainstream— The Bulls Are Back In Town

U 2024. godini, kriptovalute su na vrhuncu svoje popularnosti – dominiraju tržištem i trenutno doživljavaju razdoblje rastućih tržišnih cijena i iznimno visokog stupnja optimizma. Sada je vrijeme da brendovi prepoznaju ovu izvanrednu priliku – marketing postaje ključan u ovim trenucima jer omogućuje brendovima da se istaknu i privuku investitore. Što bi komunikatori trebali znati o Web3 trendovima poput cyber sigurnosti i NFT-ova kako bi marketinška industrija dalje napredovala? Ovu temu će na panelu ‘Web3 Goes Mainstream — the Bulls are Back in Town’ powered by Ožujsko pivo moderirati Ida Pandur (CEO NEAR Balkans; suosnivačica, ZeroEffort Design; članica IAB-a Croatia), a pridružit će joj se Matea Sučić (COO, Calimero.Network), Josip Vlah (Head of innovation and creative, RZLT web3 marketing agency), Ilija Brajković (CEO, Kontra; član HURA-e i IAB-a Croatia) i Strahinja Vukoičić (CEO, Moonstruck, Web3 dev studio).

 

VOX POPULI: Your Unsolicited Opinions On Comms, Tech & More

Ovaj inovativni format donosi upravo ono što sugerira njegov naziv – voditelji će potaknuti sudionike na raspravu o ključnim temama industrije, što obuhvaća Metu i Metaverse, kriptovalute, NFT-ove, umjetnu inteligenciju, TikTok i društvene mreže. Pinija Poljaković (trenerica javnog nastupa, javna govornica), Anđela Buljan Šiber (CEO & osnivačica, Izone; članica HURA-e i IAB-a Croatia), Alen Kekić (CEO & kreativni direktor, I to nije sve; član HURA-e i IAB-a Croatia), Lara Stolnik (CEO, Selotejp; članica IAB-a Croatia) i Luka Glavaš (suosnivač, Flaster; član IAB-a Croatia) bit će domaćini sudionicima, pozivajući ih da podijele svoja mišljenja i iskustva.

Fotografije: Press 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime