U 2020. godini bile smo ‘sami svoji majstori’ u mnogim situacijama. Naučile smo preko Googlea same bojati kosu ili se ošišati, jer su frizerski saloni za vrijeme lockdowna bili zatvoreni. Odvažile smo se i na online kupovinu mnogih proizvoda koje bismo u svakoj drugoj situaciji morale uživo isprobati. Među takve proizvode spada i make-up.
Kupovanje šminke putem interneta veliki je izazov, a odabrati odgovarajuću nijansu sjenila, rumenila ili ruža za usne na neisprobano nije lako.
Stoji li nam baš ta nijansa crvenog ruža? Kakav je zapravo pigment sjenila na koži? Na ova pitanja – kad je online kupovina u pitanju – nije lako dati odgovor. Stoga će mnoge zaljubljenice u make-up odahnuti, jer je Google Shopping ponudio novu uslugu virtualnog isprobavanja make-upa u suradnji s ModiFaceom i PerfectCorpom.
ModiFace osmišljava tehnološka rješenja za kozmetičke kompanije, a PerfectCorp je proizvođač popularne aplikacije YouCam Makeup. Zajedničkim snagama ova tri partnera stvorila su proizvod koji potrošačima pomaže u vizualiziranju izgleda proizvoda na njihovoj koži prije nego što se odluče na “dodaj u košaricu”.
Kako funkcionira?
Kada na Googleu pretražujete određene make-up proizvode poput ruževa za usne ili sjenila naići ćete na mogućnost virtualnog isprobavanja. Korištenjem aplikacije moći ćete vidjeti kako određene nijanse izgledaju na modelima raznih tonova kože, moći ćete usporediti nijanse i teksture i tako uspješno pronaći svoj idealni proizvod.
Dodatna opcija je da proizvod isprobate i na svom licu ukoliko uključite prednju kameru. Usluga je slična filterima na društvenim mrežama, samo što omogućuje automatsku kupovinu.
Neki od brendova koje za sada možete isprobati su L’Oréal Paris, MAC, Black Opal, Charlotte Tilbury… Ovo je uistinu sjajan novitet kad je online kupovina u pitanju!
Fotografije: Google, Unsplash