Četvrtak, 13 veljače, 2025

Njegovana brada i kosa: Obnovljena 1922 by J.M. Keune linija donosi must have proizvode za muškarce

Nova linija Keune proizvoda podijeljena je u tri ključne kategorije koje osiguravaju sveobuhvatnu njegu u svakom koraku rutine

Svjetski brend za profesionalnu njegu kose Keune Haircosmetics predstavlja obnovljenu 1922 by J.M. Keune liniju vrhunskih proizvoda za njegu, stiliziranje i bradu, prilagođenu potrebama modernog muškarca. Predviđa se kako će 2025. godina donijeti novi pogled na mušku ljepotu, a globalno tržište njege za muškarce bilježi snažan rast. Obnovljena Keune linija pomiče fokus s tradicionalnih proizvoda za uređivanje, na cjelokupnu njegu kose i brade pružajući vrhunske alate muškarcima diljem svijeta.



Inspirirana nizozemskim zanatom i bogatom farmaceutskom tradicijom, linija 1922 by J.M. Keune kombinira originalnu formulu s najnovijim znanstvenim dostignućima. Svaki proizvod razvijen je s ciljem da pruži besprijekornu njegu, bilo da se radi o pranju kose, oblikovanju frizure ili održavanju zdrave brade.

Nova linija proizvoda podijeljena je u tri ključne kategorije koje osiguravaju sveobuhvatnu njegu u svakom koraku rutine. Care linija sastoji se od neizostavnih proizvoda za pranje i njegu kose. Style linija je selektirana kolekcija proizvoda za stiliziranje kose, pozebno razvijena za muškarce koji drže do svog izgleda. Uz Care i Style linije, Keune donosi i proizvode za njegu i oblikovanje brade koji su idealan dodatak modernom grooming ritualu.

Keune ostaje vjeran svojoj filozofiji kvalitete i održivosti. Uvođenjem veće ambalaže, potrošači dobivaju više proizvoda uz smanjenje otpada. Osim toga, nova ambalaža izrađena je od 100% reciklirane plastike, smanjujući ekološki otisak brenda. Kao ponosni nositelj B Corp certifikata, Keune se obvezuje na najviše standarde društvene i ekološke odgovornosti. Od nabave održivih sastojaka do smanjenja ugljičnog otiska, svaki korak u proizvodnji osmišljen je s ciljem stvaranja bolje budućnosti.

Fotografije: Press 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime