Četvrtak, 10 listopada, 2024

Autobusi odjeveni u Jacquemus torbe provozali su se Parizom

Uzimajući u obzir da je Jacquemus najpoznatiji po svojim veoma  malenim torbicama — osobito Le Chiquito — veoma je cool što su pokazali i drugu stranu medalje, kako iako su torbice malene u njih stane dovoljno toga, a to su pokazali u obliku autobusa u prirodnoj veličini, ni manje ni više

Jacquemus sigurno zna kako navesti ljude na razgovor. Brend je na Instagramu podijelio video koji je još jednom dokazao kako odličan marketinški tim imaju: divovske verzije njihove Le Bambino torbe dobile su kotačiće i otišle su na put oko Pariza. Na snimci se vide autobusi koji su “odjeveni” u torbe marke Jacquemus i prolaze između automobila, a u njima su putnici. Naravno, mnogo je pažnje posvećeno detaljima, pa je na cesti pored vozila ispisano “Bambino” i “Jacquemus”. Unatoč autentičnom izgledu, predstavnik brenda potvrdio je da je video 3D i nažalost, nećete se moći provozati Jacquemus expressom. Iako bismo i sami voljeli. 



“Mislim da mi se sada sviđa Pariz”, brend je napisao uz objavu, uz emotikon koji se topi. Iako je možda vožnja lažna, ne čudi što je potaknula razgovor među obožavateljima, ali i društvenim mrežama. Uzimajući u obzir da je Jacquemus najpoznatiji po svojim veoma  malenim torbicama — osobito Le Chiquito — veoma je cool što su pokazali i drugu stranu medalje, kako iako su torbice malene u njih stane dovoljno toga, a to su pokazali u obliku autobusa u prirodnoj veličini, ni manje ni više. Oversize torbe su se ipak vratile u modu, pa se čini da se brend pridružio trendu.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

Ovo nije prva velika Le Bambino torbica 

Tijekom Pariškog tjedna mode u ožujku, brend je lansirao imerzivni pop-up u Galeries Lafayette u Parizu, s golemom Le Bambino torbicom bez kotačića. Na izložbi je također prikazana kriška tosta veća od prirodne, toster i perilice rublja označene poznatim logotipom. Iako je nejasno što Jacquemus sprema nakon svog zabavnog prikaza na društvenim mrežama, jedno je sigurno: nešto novo nas čeka, a i pomaknute su granice u kreativi modnog svijeta. Nama je ovo svakako veoma cool, ali brend već duže vremena pomiče granice.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime