Utorak, 23 srpnja, 2024

Barbie x Balmain: Kolekcija koja budućnost mode podiže na drugu razinu?

Putem Barbie suradnje s Balmainom iskorištavamo zajedničku snagu kako bismo pozvali sve obožavatelje da iskuse umjetnost, modu i kulturu koju oba brenda nude na jedinstven način, ističu u Mattelu

Mattel, matična tvrtka Barbie, nakon suradnje s Guccijem na ograničenom setu fizičkih Hot Wheels automobila, upravo je objavila novu suradnju – onu s modni brendom Balmain, koja uključuje tri NFT-a, kao i fizičke proizvode. Suradnja je kod obožavatelja kolekcionarskih lutki dočekana s oduševljenjem, no postavlja se pitanje – jesu li luksuzne modne igračke u metaverzumu budućnost kolekcionarstva?



Žudnja za modnim igračkama nije novost, kolekcionarske igračke Bearbrick japanske marke Medicom, lansirane 2001. godine, dobile su identitet brenda 10 različitih dizajnera 2014. Među njima bili su Kenzo, Lanvin, Carven, Undercover, Marni, Raf Simons, Dries Van Noten, Marc Jacobs, Thom Browne i White Mountaineering. Takvi kolekcionarski predmeti se sada prodaju za čak 2500 dolara na platformama kao što je Stock X.

Kako se brendovi sve bolje snalaze u NFT prostoru, neki uočavaju sličnosti između fizičkog kolekcionarskog prostora i jednokratnih, digitalnih umjetničkih djela stvorenih za metaverzum.

“Povezivanje s kulturom temeljna je komponenta Mattelova Playbooka, a Barbie je globalno priznata ikona u modi i pop kulturi, koja stvara zanimljivo sjecište između brenda, umjetnosti i kolekcionarstva”, rekao je Richard Dickson, predsjednik i glavni operativni direktor Mattela. “Putem Barbie suradnje s Balmainom iskorištavamo snagu našeg zajedničkog inovativnog naslijeđa kako bismo pozvali sve obožavatelje da iskuse umjetnost, modu i kulturu koju oba brenda nude, na jedinstven način.”

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Balmain (@balmain)

Modna marka Balmain najavila je ograničenu kolekciju fizičke odjeće i dodataka. Kolekcija se sastoji od 50 komada ženske konfekcije i dodataka te tri jedinstvena NFT-a Barbie i Ken. NFT-ovi će biti u prodaji ovog tjedna na Mint NFT, premium NFT tržištu. Kolekcija je puna nostalgije i odražava identitet brenda Balmain, uključujući Barbien klasični dizajn.

Kolekcija koja odbacuje rodna ograničenja

Barbiein logo s pakiranja iz 90-ih i prepoznatljiva Pantone nijansa “Barbie pink” predstavljeni su s Balmainovim potpisom i uzorcima na prevelikim Balmain pelerinama, torbama i kimonima. Linija Barbie x Balmain od 50 komada je dostupna za kupnju u trgovinama Balmain, na balmain.com, u online trgovini Mattel Creations od 13. siječnja.

Oliver Rousteing, kreativni direktor Balmaina, istaknuo je u priopćenju: “Ova kolekcija odbacuje bilo kakva proizvoljna rodna ograničenja – ovo je gotovo 100% unisex kolekcija. Današnja Barbie jasno daje do znanja da nas više ništa ne sputava!” Naslijeđeni aspekt Barbie lutke čini ovo više od jednokratne suradnje, gurajući povijesnu igračku u digitalno carstvo.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Balmain (@balmain)

Igračke su budućnost NFT-a?

Mattel jasno vidi priliku u digitalnim kolekcionarskim predmetima. Dickson vjeruje da će “kroz dokazana partnerstva poput ovog, igračke postati jednako važne kao i ostali modni dodaci za modne brendove i zapaliti potpuno novu publiku i poslovanje budućnosti”. Oni su  pioniri u tom svijetu. 

Njihova prva NFT kolekcija od tri jedinstvena NFT-a iz serije Hot Wheels NFT Garage, izašla je u lipnju 2021. Sljedeća je uslijedila suradnja NFT Uno kartica s VeeFriendsom koju je kreirao Gary Vaynerchuk. Začudo, drugi kreatori igračaka nisu se upustili u NFT prostor; Mattel je prvi uspostavio vezu između komercijalnog uspjeha svojih proizvoda i rastuće zajednice NFT kreatora i kupaca.

“Smatramo da je kolekcionarski prostor spreman za inovacije, a moda i igračke zajedno bit će potpuno novi posao. Pandemija nam je pokazala da je ljudska potreba za ‘igranjem’ u svakoj životnoj dobi vrlo stvarna i ne vidimo da to popušta”, rekao je Dickson. te dodao: “Strast prema našim robnim markama oduvijek je bila neponovljiva, što nam daje pistu za isporuku naših robnih marki na zabavan, preobličen način za odrasle obožavatelje.”

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Balmain (@balmain)

Dok luksuzni modni brendovi testiraju područje NFT-a, kolekcionarske igračke mogle bi poslužiti kao sredstvo za pridruživanje brendovima iz različitih industrija kako bi ponovno zadobili zanimanje i pozornost.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime