Nedjelja, 13 listopada, 2024

Flamingo Shadows: Nova kampanja Mirjam Krajina napravljena isključivo od plastičnog otpada

Dizajnerica je vođena načelima održivosti i filozofijom 'minimal waste' kreirala kolekciju izrađenu isključivo od plastičnog otpada, kako bi produžila trajnost inače potrošnih i lako zamjenjivih plastičnih vrećica, čiji otpad ima devastirajući utjecaj na ekosustav

Nova kampanja modne dizajnerice i kostimografkinje Mirjam Krajina svojevrsni je kreativni koncept koji zaokružuje zanimljivu tehniku termičke obrade plastičnog otpada i njegovu manipulaciju. Dizajnerica je vođena načelima održivosti i filozofijom “minimal waste” kreirala kolekciju izrađenu isključivo od plastičnog otpada, kako bi produžila trajnost inače potrošnih i lako zamjenjivih plastičnih vrećica, čiji otpad ima devastirajući utjecaj na ekosustav.



Sva odjeća i obuća iz kolekcije je unikatna

Naime, do sada su u toj tehnici isključivo nastajale njene unikatne održive torbe “Raw Bag”, no inspirirana izložbom Thierryja Muglera u Parizu počela je raditi skulpture od reciklirane plastike koje su funkcionalno postale korzeti. Tehniku termičke obrade otpadnih plastičnih vrećica iskoristila je u inovativnom, estetski zanimljivom i unikatnom vidu te je na taj način proširila i upotpunila svoje izražavanje u ovoj neobičnoj i estetski zanimljivoj tehnici. Svi modeli torbi, kao i korzeti te obuća unikati su i kao takvi se ne mogu istovjetno ponoviti.

Cijela kolekcija je rađena u istoj boji

Kada je riječ o bojama, zanimljivo je da je sve rađeno u istoj baby ružičastoj koja se nametnula kao boja sezone pa sukladno tome dolazi i inspiracija za ime kolekcije “Flamingo Shadows”.

Na kampanji je radio već uhodani tim profesionalaca koji je zaslužan i za prvu Raw Bag kampanju. “Kada mi je Mirjam pokazala ove genijalne korzete koje je napravila, u glavi sam već imala cijelu ideju za snimanje kolekcije i jedva sam čekala da sve izrealiziramo. Znate onaj trenutak kada vidite nešto toliko drugačije što vam odmah zaokupi svu pažnju i um”, ističe Ivana Pavić koja je zaslužna za kreativni koncept i direkciju te styling kampanje.

Fotografije Denis Butorac

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime