Guest in Residence, linija Gigi Hadid koja sadrži pletiva od 100% kašmira, pokrenuta je prije nekoliko dana, a sama Hadid postaje emotivna razmišljajući o njoj. Živimo u eri slavnih brendova, a mnogi od njih jednostavno daju osjećaj hrpe proizvoda s poznatim imenom. No, Hadidin Guest in Residence uopće nije takav: njezino se ime ne može pronaći ni na jednoj etiketi. Dok ćemo njezinu sestru, Bellu Hadid, vjerojatnije vidjeti u pripijenom dizajnerskom korzetu i kožnim hlačama s niskim strukom, Gigiin off-duty stil uglavnom se sastoji od predimenzioniranih hlača, Birkenstockica i džempera.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Očekivali smo da Gigi pokrene brend
Linija pletiva od kašmira, koja se izrađivala tri godine, nešto je poput rada iz ljubavi. Kada je bila trudna sa svojom kćeri Khai, Gigi je otišla na obiteljsku farmu u Pennsylvaniji, počela je inkubirati početni koncept upravo dok je svijet ulazio u izolaciju. “Mislim da je mnogo ljudi pretpostavilo da će pokretanje vlastitog brenda biti sljedeći prirodni korak”, kaže Gigi, koja je radila na nekoliko suradnji tijekom godina – od kolekcija za Tommy Hilfiger do one za kupaće kostime Frankies Bikinis.
Izbori koje je Gigi napravila s Guest In Residence odražavaju stilske vrijednosti koje je pokupila kod kuće. “I moja majka i otac su bili jako dobri u ulaganju u stvari koje vole, i to sam uvijek vidjela tijekom odrastanja,”. S obzirom na model brenda koji je usmjeren izravno prema potrošačima, investicijski komadi u njezinoj liniji su “prihvatljivih” cijena – na primjer, klasični džemper s okruglim ovratnikom prodaje se za 295 USD. Ipak, Gigi ne smanjuje kvalitetu. Zapravo, potrudila se nabaviti kašmir s dugim vlaknima u Unutarnjoj Mongoliji — biorazgradljivi materijal kojim se izbjegava nagomilavanje komada, što je najdraži problem svakog ljubitelja pletenine. “Želim odjeću koja izgleda održivo i realistično da je nosim dugo vremena”, kaže ona. “Ako se pravilno brinete o kašmiru, on može trajati desetljećima.”
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Važna joj je održivost
Guest in Residence kao brend ima za cilj biti održiv i vječan. To su komadi u koje se isplati ulagati, a odatle dolazi i slogan brenda “Future Heirlooms”. Hadid kaže kako prilikom stvaranja brenda nije razmišljala o njemu kao brendu koji ima komade koje je kupila i nosila jedna osoba, nego kako se ti komadi mogu prenositi s generacije na generaciju.
Nama je za oko zapelo nekoliko komada i nadamo se da ćemo se domoći nekih od njih, jer u dobar kašmir uvijek vrijedi uložiti 🙂
Naslovna fotografija: sharedmagazine