North Face nije novo lice visoke mode. Nakon suradnje s Jun’yom Watanabeom, Supremeom i Maison Margielom, 2020. uslijedila je (vjerojatno) najveća kolaboracija: Gucci x The North Face. Odvažan i vrlo progresivan korak.
Gucci, luksuzna marka, pogotovo od debija Alessandra Michelea kao novog kreativnog direktora, poznata je po dizajnu koji u potpunosti promišlja modu na mnogo načina. Rodne granice i minimalizam jedva da igraju ulogu u Micheleovoj estetici, a zahvaljujući tome, uspjeh i rast brenda posljednjih godina se uzdigao svemir. Još jedna stvar koja je Gucciju važna, su priroda i održivost. Jane Fonda i Lil Nas X krasili su sada već kultnu kampanju (u kućici na drvetu!), prikazujući Off The Grid kapsulu etikete, u potpunosti izrađenu od recikliranih i održivih materijala.
Kada je nedugo kasnije najavljena suradnja s The North Faceom, više nije bilo upitno da će i ovaj projekt biti dobro osmišljen i da će uhvatiti duh sadašnjosti. Zahvaljujući mjerama izolacije, “outdoor” je mnogima postao fokusom slobodnih aktivnosti. Sve više ljudi provodi slobodno vrijeme u prirodi, baveći se raznim aktivnostima – a Gucci nudi odjeću otpornu na vremenske uvjete.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Novo poglavlje koje smo željno iščekivali
Budući da zima u srednjoj Europi obično traje do svibnja, postojala je velika nada da će zalihe biti isporučene brzo nakon prve prošlogodišnje suradnje. Molitve su uslišane, a odmah nakon početka godine najavljeno je drugo poglavlje Gucci x The North Face. Kolekcija uključuje tri prekrasne jakne.
“Spirit of exploration” ključna je rečenica za Gucci, koji igra glavnu ulogu u drugoj suradnji s The North Faceom. Slikovit ambijent Islanda naglašava bogat, šareni dizajn koji ima korijene u oba brenda. Mnoge popularne siluete The North Facea iz 90-ih krase cvjetni Gucci printevi ili klasični monogrami. U kolekciji dolaze dodaci, pletenina, haljine, cipele.
Naslovna fotografija: kampanja Gucci x The North Face