Subota, 25 rujna, 2021

Måneskin su novi modeli kampanje Gucci Aria koja je vrlo, vrlo seksi!

Kolekcija 'Aria' slavi 100 godina postojanja modne kuće, a prikazana je kroz hrabru kampanju inspiriranu Erosom, grčkim bogom ljubavi

Talijanska modna kuća Gucci predstavila je kampanju ‘Aria’, a glavne zvijezde kampanje su članovi brenda Måneskin koji je pobjedio na ovogodišnjoj Euroviziji.

Kolekcija ‘Aria’ slavi 100 godina postojanja modne kuće, a prikazana je kroz hrabru kampanju inspiriranu Erosom, grčkim bogom ljubavi.

Počast počecima slavne kuće

Gucci je ovom kolekcijom odao počast svojim početcima, ali na pomalo erotičan način. Odjeći za jahanje su dodali mnogo detalja, a modeli su u rukama držali djela Sigmunda Freuda, Judith Butler i drugih autora koji su bili usredotočeni na seksualne teorije i želje, kao i BDSM dodatke.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Gucci Official (@gucci)

Guccijev kreativni direktor Alessandro Michele osobno je odabrao predstavnike nove kolekcije, a talijanski bend Måneskin činio se kao idealan izbor za prikaz nove kolekcije. Kampanja pomno prati najnoviji spot Måneskina za njihovu pjesmu ‘I Wanna Be Your Slave’, u kojoj je bend također odjeven od glave do pete u Gucci.

S više od 40 milijuna pregleda, video potvrđuje da uspjeh benda svakim danom sve više raste!

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Måneskin (@maneskinofficial)

Podsjećanje na neke od slavnih trenutaka modne kuće

Besprijekorno se uklapajući u estetiku rock and rolla za sezonu Aria, bend nosi all sex  odijela koja su predstavljena početkom godine kao odavanje počasti Tomu Fordu i njegovom radu u Gucciju. Prikazana je i torba Jackie 1961. koja je ponovni hit modne kuće, kao i suradnja s Balenciagom.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Gucci Official (@gucci)

Osim erotskih fotografija kampanje, video zapis ‘Aria’ dodatno prikazuje stavove Guccija o seksualnom apetitu i fetišizmu. Usredotočen na ‘ontologiju želje’, podijeljen u pet dijelova, uključujući androginiju, eros, tijelo, odjeću i filozofiju, video priča o različitim područjima predanosti i požude, zalazeći u složene teme oko identiteta i erotskih čežnji.

Pročitajte još...

Eurosong 2021: Đavolska plesna muzika

Ako pjesme dijelite na onu jedinu i nepostojeću podjelu 'dobre i loše', zajednički nazivnik bio bi - prosječne, od kojih samo nekolicina ostaje sa zvonkim refrenom kojeg možete fućnuti ili zaraznim ritmom koji možete otplesati i par dana nakon slušanja pjesme. Sve drugo je štanceraj s namjerom

Mixer jednog imidža: Damiano David – lučonoša novog vremena

Damiano na svoj način utjelovljuje jedinstvo suprotnosti. Muškarac koji je i uglađen stanovnik Rima i biće potpuno lišeno normi odijevanja, a pomalo i ponašanja. Kao takav, originalno je uprizorenje seksualno privlačnog mitskog varalice

Marko Tolja: Napokon je sve krenulo, i to luđačkim tempom!

U dobroj vibri dočekao je riječki pjevač popuštanje mjera - koncerti su napokon krenuli, srpanj je gotovo rasprodan, a nakon balade 'Budi budna' nedavno je predstavio vedru i optimističnu pjesmu 'Ovdje, danas!'

Globalni trend maker: Najbolje ljetne TikTok pjesme koje trebate poslušati cijele

You Tube zbogom, Instagram je tek za pomoć, ali TikTok je novi trend katapult. Donosimo najbolje ljetne Tik Tok pjesme kojih ste čuli dijelove, ali biste ih svakako trebali poslušati cijele

Povezano

10 najomiljenijih brendova torbi svih ljubiteljica ekološke mode

Za one od vas koji pokušavate trošiti na etičniji i održiviji način, ali ne znate odakle započeti, donosimo 10 najomiljenijih brendova torbi koji su moderni, a dobri za planet

Izipizi Outer Space – pripremite se za sasvim drugačiju modnu avanturu

Novu jesensko-zimsku kolekciju za sezonu 2021/2022 IZIPIZI posvećuje istraživanju, iskoraku u novo, nepoznato, pa je u skladu s tim i nazvana – OUTER SPACE

Završio je London Fashion week – što je inovativno ponudio svijetu?

Tiger Of Sweden, Erdem, Charles Jeffrey Loverboy, Margaret Howell, Saul Nash, Stefan Cooke, Labrum London i Steven Stokey-Daley samo su neki od dizajnera koji su svoje kolekcije predstavili uživo, dok su Vivienne Westwood, Molly Goddard i Edward Crutchley održali digitalne revije

Yalea: Kako je De Rigo Vision u jeku pandemije lansirao prvi brend za žene

Prva Yalea kolekcija sastoji se od 13 sunčanih i 24 dioptrijska modela te 'Petite' capsule koja nudi modele u manjim veličinama za žene s manjim licem. Visokokvalitetni proizvodi po pristupačnoj cijeni daju novu viziju slobodnog izražavanja i potpunu modnu neovisnost

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime