Subota, 12 listopada, 2024

Katica Topčić na Tjednu mode u Londonu: Prava ljepota je u različitosti!

Katica Topčić je sudjelovala u kreiranju frizura za brand Marques' Almeida, čije je vraćanje na London Fashion Week za mnoge bilo vrhunac ovomjesečne revije za jesen/zimu 2024.

Sezona svjetskih Tjedana mode prava je poslastica za sve kreativce, individualce i ljubitelje stila. Iako rijetki imaju priliku prisustvovati najprestižnijim modnim događajima, snažne poruke s piste odjekuju širom svijeta. Ove godine, London Fashion Week slavi svoju 40. obljetnicu, ističući se kao prijestolnica kreativnosti, individualnosti i novih modnih trendova. U backstageu, u timu za kosu poznatog brenda Kevin.Murphy, pridružila se i Katica Topčić, kreativna direktorica salona Fabula de Forma i jedna od najpoznatijih frizerki u našem kraju.



Katica Topčić je sudjelovala u kreiranju frizura za brand Marques’ Almeida, čije je vraćanje na London Fashion Week za mnoge bilo vrhunac ovomjesečne revije za jesen/zimu 2024. Marques’ Almeida, iza kojih stoje Marta Marques i Paul Almeida, smatraju da je moda izraz stava, a ne samo vanjskog izgleda. Tim za kosu Kevin.Murphy, predvođen Massimom Morellom, fokusirao se na naglašavanje individualnosti i autentičnosti kroz poboljšanje prirodne teksture kose.

‘Sudjelovanje na ovakvim događajima za mene je uvijek prekrasno iskustvo. Zaista je bilo
posebno biti dijelom hair tima koji je interpretirao želju dizajnera za prikazivanjem ljepote u različitosti. Naglasak smo stavili na važnost pravilnog održavanja kose što je za mene jako važno’, izjavila je Katica Topčić.

Evolucija kroz nostalgiju

Inspiracija za frizure dolazi iz evolucije branda Marques’ Almeida, koji je na svoj način interpretirao elegantne povijesne reference na renesansni stil. Kroz igru s sofisticiranijim siluetama, zadržavajući zaigranost, istraživali su teme starosti i nostalgije, što se odrazilo u raznovrsnom spektru dužina, boja i oblika frizura na pisti.

‘Kevin.Murphy tim prihvatio je prirodnu teksturu kose svakog modela i kreirao frizure
nadahnute realnošću urbanog života. Naglašavajući važnost autentičnosti i ljepote u
različitosti postigli smo sklad funkcionalnosti i odvažnog stila’, naglasila je Katica Topčić.

Održivost je ključ napretka

Od samih početaka, Marques’ Almeida ističe svoju posvećenost važnim temama poput održivosti i rušenja stereotipa. Stoga su odlučili pozvati originalne manekenke M’A koje su sada u tridesetim godinama, a neke od njih su se prošetale pistom sa svojom djecom.

‘Ova suradnja za mene je posebno važna jer smatram kako je prava ljepota bezvremenska i nalazi se u različitosti. Također, sam Kevin.Murphy brand temeljen je na brizi o ekološkoj
održivosti i prirodnim sastojcima proizvoda’, rekla je Katica Topčić. 

Svjetski Tjedni mode pokazali su kako se dogodio pomak u definiciji visokog luksuza u svijetu mode te je inovativan i jedinstven dizajn postao dio svakodnevice svih koji kroz modne odabire pričaju svoju priču neovisno o dobnoj skupini kojoj pripadaju. ‘Jednako tako
frizure s piste ne moraju biti rezervirane za modele, a pravilno i nježno održavana kosa
može biti izraz autentičnosti i stila’, istaknula je kreativna direktorica salona Fabula de
Forma.

Fotografije: Press

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime