Četvrtak, 2 ožujka, 2023

Top 10 influenserica koje su na vlastitim brendovima zaradile bogatstvo

Blogerice/influenserice/poduzetnice pretvorile su svoje svakodnevne modne 'lookove' u ozbiljne poslovne priče. Otkrijte tko su nove 'šefice' Instagrama

Nije tajna da influenserice pokreću svijet mode i da su Instagram pretvorile u shopping meku. Bez obzira sviđaju li vam se ili ne, ne možete zanijekati moć koju posjeduju u društvenim krugovima. A osim što predviđaju trendove, na njima i dobro zarađuju – u milijunima dolara.



Preokrečući očima, modni kritičari i magazini ih polako otpisuju, no blogerice-influenserice-poduzetnice ipak su pretvorile svoje svakodnevne modne ‘lookove’ u ozbiljne poslovne priče i dokazale kako se na njih mora računati. Možda ste čuli za imena kao što su Danielle Bernstein aka Weworewhat, Alexu Chung i Aimee Song, no jeste li znali da su ove žene stvorile multimilijunske modne brandove preko društvenih mreža?
Pa da vidimo tko su šefice Instagrama:

Danielle Bernstein, @WeWoreWhat
Ova rođena Njujorčanka ima 2,5 milijuna pratitelja na Instagramu, a pokrenula je modno carstvo 2016. s linijom kombinezona ‘Second Skin’. Njezina druga kolekcija izazvala je pravi bum jer su svi željeli imati barem jedan komad – poput klasičnog modela ‘High-Rise Skinny’ ili odvažnijeg ‘Moto Red Plaid Overalls’. Oduševljenje je nastalo jer djevojke tvrde kako ovaj kombinezon grli tijelo na pravim mjestima i stišće ga tamo gdje treba. Gotovo sve što Danielle najavi u Insta-storyjima odmah i rasproda!

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Danielle Bernstein (@weworewhat)


Onia x WeWoreWhat
Danielle je također kreirala nekoliko linija kupaćih kostima koji se prodaju preko njezine stranice Onia. Njezina kolekcija Onia x WeWoreWhat Italy prodala se u svega nekoliko minuta. Utjelovljuje duh juga Italije s bogatim, živim bojama i teksturama. Popularnosti ovog brenda doprinjele su i mnoge slavne osobe koje obožavaju nositi njezine kupaće kostime na godišnjim odmorima.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Danielle Bernstein (@weworewhat)

Aimee Song, Song of Style
Aimee Song, primjerice, kada je lansirala kolekciju u svibnju prošle godine, odmah je rasprodala. Brand koji je dobio naziv po njezinom ultrapopularnom blogu, pravi je hit na društvenim mrežama. Aimee ne samo da ima uspješnu modnu liniju odjeće, nego je napisala i dvije knjige o modi i osobnom stilu.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Song Of Style (@songofstyle)

Arielle Charnas, Something Navy
Arielle je započela blog ‘Something Navy’ još 2009. godine kako bi pokazala vlastiti originalni stil. Na osobnom Instagramu trenutno ima 1,3 milijuna followera, na stranici brenda Something Navy više od 280 tisuća pratitelja. Inače, modnu liniju ‘Something Navy’ lansirala je 2017. u suradnji s američkom luksuznom robnom kućom Nordstrom, a godinu kasnije potpisala je i dugogodišnji ugovor s njima.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Something Navy (@somethingnavy)


Alexa Chung, Alexachung
Alexa se počela baviti modelingom sa 16 godina i vrlo brzo stigla je na naslovnice najuglednijih svjetskih magazina te u popularne video spotove. Godine 2006. preselila se na televizijske ekrane i postala voditeljica, a potom je počela pisati za novine i časopise. Svoju je modnu marku nazvala po sebi – Alexachung a lansirala je 2016. Iako su njezini modni komadi sve samo ne jeftini, kvaliteta je neupitna, a samim time i njihova popularnost.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Alexa Chung (@alexachung)

Shea Marie, Same Swim
Djevojka iz Los Angelesa, koja živi u New Yorku, svoju je prvu luksuznu liniju kupaćih kostima lansirala u listopadu 2016. godine. Modnu je karijeru započela s modnim i lifestyle blogom ‘Peace Love Shea’.  Od tada je prikupila više od milijun followera na Instagramu i proširila kolekciju na cijenom dostupniju liniju ‘Skin by Same’ te sportsku liniju ‘Same Sports’. Trenutno surađuje s brandom Victoria’s Secret, a ti se komadi mogu pronaći pod imenom ‘Skin by Same Swim x VS’.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli S A M E L O S A N G E L E S (@same)

Jeanne Damas, Rouje
Francuska IT djevojka, Jeanne Damas, započela je influensersku karijeru lansiranjem stranice na webisteu Tumblr. Njezin blog prerastao je u IG stranicu sa 1,7 milijuna sljedbenika iz koje se razvio i njezin brend Rouje (702k), kojeg je pokrenula 2016. kad joj je bilo samo 23 godine. Ne samo da prodaje odjeću, nego i proizvode za uljepšavanje, obuću i modne dodatke. Njezini pratitelji je obožavaju jer imaju osjećaj da ih pretvara u prave, sofisticirane Parižanke.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Rouje Paris (@rouje)

Gala Gonzalez, Amlul
Španjolska blogerica i model Gala Gonzalez svoj je modni blog Amlul započela još 2017. Lani je lansirala i vlastitu modnu marku istog imena. Studirala je modni dizajn u Londonu, napisala memoare i danas ima više od milijun followera na Instagramu.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Amlul (@amlul)

Jenn Im, Eggie
Jenn je karijeru započela 2010. na YouTube kanalu pod imenom ‘clothesencounters’. Danas ima više od 2 milijuna pretplatnika na toj platformi i 1.7 milijuna na IG-ju. Ova Amerikanka korejskih korijena lansirala je vlastitu modnu kolekciju ‘Eggie’ 2017. i njezin prihod od tada samo raste. Njezina je odjeća prihvatljivih cijena, s brojnim fantastičnim komadima koji će začiniti svačiju garderobu na najbolji način.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Eggie | 애기 (@eggieshop)

Julia Engel, Gal Meets Glam
Julia je dizajnirala savršenu damsku kolekciju ‘Gal Meets Glam’ – miksajući šarm klasičnih i modernih trendova američkog juga. Inače, karijeru u modnoj industriji započela je u studentskoj sobi i pretvorila ga u Instagram stanicu sa milijun pratitelja.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Gal Meets Glam Collection (@galmeetsglam)

Pročitajte još...

EKO MODA: Hit su kreacije od algi, kaktusa, cvijeća, mliječnih proteina…

S povećanjem svjesnosti potrošača o 'prljavoj' strani mode proizvođači se sve više okreću novim, poželjnijim biomaterijalima i biotehnologijama koje se temelje na održivim izvorima sirovina i reciklaži

U trendu: veliki povratak jastučića za ramena!

Trendovi dolaze i odlaze, ali malo je onih koji su u prošloj godini doživjeli takvu renesansu kao jastučići za ramena. Evo zašto se taj trend vratio i kako ga (i zašto) možete uklopiti u kombinacije za hladnije dane

Viktor & Rolf: visoka moda nadahnuta emocijama uslijed pandemije

Slavni dizajneri iz nizozemske modne kuće kreirali su kolekciju visoke mode Change za jesen/zimu 2020.; haljine i kapute u rasponu od 'mračnih' i 'bodljikavih' do 'nepristupačni' zbog velikog volumena i cjevastih izbočina

Vodeći svjetski medijski i modni stručnjaci otkrili kako kriza utječe na modnu industriju

U sklopu prve online modne revije u Hrvatskoj Elfs Online Fashion Show, održane 7. svibnja u organizaciji modnog dvojca Elfs i tvrtke Black Carpet, organiziran je panel 'Fashion...

Povezano

Pronašli smo top 10 trendi modela torbi u Zari, H&M-u i drugima!

Sljedećih nekoliko mjeseci vidjet ćemo torbe inspirirane kaubojskim svijetom, pune blještavila, u obliku srca, od trapera ili pune boja. Proljeće sa sobom donosi veliki izbor stilova koji odgovaraju svačijem ukusu

FW Milano: Gucci, Prada, Dolce & Gabbana otkrivaju nove trendove

Tjedan mode u Milanu 2023. slijedi odmah nakon Londonskog tjedna mode i prepun je nekih od najboljih talijanskih marki odjeće na tržištu. Trajao je od 21. do 27. veljače 2023., a vidjeli smo revije mnogih velikih imena

Scrunchie: Vesele gumice za kosu koje obožavaju čak i poslovne žene

Ukrasi za kosu posebno su popularni dolaskom toplijih dana, a ove sezone posebno se ističu vrlo popularne scrunchie gumice za kosu i to domaćih brendova @gumi_ce, @dra'n'gulie i @touch.of.minimalism - koje djevojke osim na kosi nose i oko ruke kao stylish narukvicu

Diesel je otvorio tjedan mode u Milanu s planinom od – kondoma

Instalacija je uvod u nadolazeću kapsulnu kolekciju s Durexom koja izlazi u travnju 2023. godine što je ujedno i prvi put da je Durex napravio kolekciju s modnim brendom. Kapsulna kolekcija pojavljuje se na reviji, s majicom kratkih rukava. Slovo D od Durexa mijenja se sa slovom D od Diesela

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime