Utorak, 15 listopada, 2024

KLISAB je predstavio novu jesensku kolekciju

Kolekcija je obuhvaćala 35 neočekivanih i eklektičnih total lookova namijenjenih za žene i muškarce, nama se sve sviđa!

Brend KLISAB sinoć je održao modnu reviju u Hali Zagreb kako bi predstavio svoju najnoviju jesensku kolekciju pod nazivom ‘NIKADA NEĆEMO IMATI PARIZ’. Revija je privukla brojne poklonike KLISAB-ove modne estetike i predstavnike medija, a kolekcija je obuhvaćala 35 neočekivanih i eklektičnih total lookova namijenjenih za žene i muškarce. 



Među gostima su se našli poznati glumci, pjevači, modni influenceri i drugi javni profili, koji su doprinijeli glamuru i uzbuđenju ovog modnog događaja. Revija je tako postala mjesto gdje su se susreli različiti aspekti svjetske zabave i mode, stvarajući nezaboravno iskustvo za sve prisutne.

U ženskoj kolekciji predstavljeni svi must have komadi 

Ženski dio kolekcije  predstavio je 24 total looka obogaćena neočekivanim i kičastim elementima. Dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić odlučili su se za čipku, volane, šarene perlice i motive srca kako bi unijeli sentimentalnost u kolekciju, što je bila inovacija za njihov brend. Ovom kolekcijom su subverzivno igrali s klišejima, zadržavajući prepoznatljivu KLISAB estetiku, ali je istovremeno i reinterpretirali.

Poseban naglasak stavljen je na odijela koja su u donjem dijelu siluete opuštenog kroja, s hlačama niskoga struka i širokih nogavica. Čipka je dekonstruirana i pretvorena u trakice te je aplicirana u referenci na pariške prugaste majice. Izdvaja se košulja izrađena od razderane čipke koja je prethodno podvrgnuta tretmanu visokom temperaturom.

Jesenska kolekcija također donosi dva nova modela kaputa s karakterističnom KLISAB siluetom, ali s raskrojenim plohama koje podsjećaju na valove. Velika novost u ženskoj kolekciji je KLISAB pletenina, ručno izrađena od merino vune, pri čemu svaki model kombinira deset različitih boja. Uz kompletnu garderobu, kolekcija predstavlja nakit izrađen u suradnji s brendom mammii, kao i asesoar kožnih lakiranih KLISAB torbi, remenja i card holdera, dopunjenih s novim modelima Samsung pametnih telefona Galaxy Z Flip5.

Foto: Aleksandar Selak 

U muškoj kolekciji naglasak je na odijelima 

U novoj sezoni kolekcije brenda KLISAB, predstavljeno je 11 muških total lookova, s naglaskom na nešto uže siluete odijela. Posebna pažnja posvećena je različitim tehnikama izrade sakoa, što uključuje tie-dye, patchwork s restlovima materijala iz proizvodnje, te upcycling gdje su četiri postojeća sakoa spojena u jedan model.

Foto: Aleksandar Selak 

Ono što je zanimljivo jest da je cijela muška i ženska kolekcija izrađena od materijala iz fundusa, koji su sada kreativno upotrijebljeni na nove načine. Ovaj izbor materijala odražava brendovu predanost minimiziranju otpada tijekom vlastitih proizvodnih procesa. Ovaj održivi pristup prepoznao je i podržao automobilski brand Lexus, koji dijeli iste vrijednosti u pogledu odgovornog odnosa prema okolišu, pružajući istovremeno vrhunsko iskustvo vožnje.

Styling kose lookova na reviji potpisuje Ante Pažanin koristeći Keune Haircosmetics proizvode, a izvedbu stylinga potpisuju stilisti iz Keune Akademije. Estée Lauder stoji iza MUA kreacija Saše Jokovića, a zabavu na afterpartyu podržao je Beefeater Gin. Lookovi na pisti upotpunjeni obućom brenda Hoegl. Kolekcija je dostupna od ponedjeljka 2. listopada na www.klisab.com i u KLISAB dućanu u Obrtničkom prolazu 4, Masarykova 18. Partneri projekta su Samsung, Lexus, Keune Haircosmetics, Beefeater Gin i Estée Lauder. 

Naslovna fotografija: Ive Trojanović 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime