Od domaćih dizajnera do razvikanih svjetskih brendova – modna scena prkosi pandemiji – šro nas posebno veseli. Više nego ikad veselimo se novitetima i imamo želju priuštiti se neki dobar modni komad kako bi sebe nagradili za tešku godinu iz nas.
Mjesec ožujak donio nam je brojne novitete, a mi smo odabrali njih 5 kojima se posebno veselimo!
Poljetna kolekcija modnog brenda Klisab
Nagrađivani domaći brend nove generacije Klisab, predstavio je kampanju za kolekciju Proljeće 21. Snimljeni u Dvoru Veliki Tabor, vizuali predstavljaju proljetnu kolekciju koja je u cijelosti dostupna i na novoj virtualnoj platformi brenda www.klisab.com. Lookovi su upotpunjeni prepoznatljivim dodatcima, Klisab torbama i naočalama iz kolekcije koju je brend realizirao u suradnji s optikom Ghetaldus.
Replay komadi s proljetnim prizvukom
Prijelazno razdoblje iz hladnijih u toplije dane predstavlja pravi izazov u kreiranju svakodnevnih modnih kombinacija kada mnoge žene i muškarci nisu sigurni što odjenuti. Slojevitost je ključni moment u ovome pomalo prevrtljivom razdoblju, barem što se odijevanja tiče, a sve što vam treba su mašta, hrabrost ali i kvalitetan odjevni komad.
Havaianas inspiriran vodećim ženama iz Netflixovih serija pokrenuo kampanju #FollowMyVoice
Havaianas je pokrenuo novu globalnu kampanju usmjerenu na osnaživanje žena, a inspiriranu vodećim ženama iz kultnih Netflixovih serija. U novoj kolekciji nalaze se četiri modela japanki s popularnim ženskim likovima, uključujući Eleven iz Stranger Things, Nairobi iz La Casa De Papel, Maeve iz Sex Education i Yennefer iz The Witcher serije. Na svakom modelu Havaianasica nalazit će se nezaboravne fraze ovih ženskih likova, koje su izgovorile u odlučujućim trenutcima na životnim putovanjima u serijama. S nazivom kampanje #FollowMyVoice, cilj je ohrabriti žene da uvijek govore ono što osjećaju te da podijele svoje priče kako bi inspirirale jedna drugu.
Liu Jo Better Denim za bolji okoliš
Možemo se složiti da su traperice jedan od odjevnih predmeta koje baš svaka osoba ima u ormaru. One se nose u casual stajlinzima, ali ih kombiniramo i za poslovne te večernje prilike. Osim kroja, nose se u svim paletama nijansi plave – od tamnoplave, isprano plave, svjetlo plave ili pak sive, crne pa sve do traperica u raznim bojama.
Nostalgična čarolija 70-ih uokviruje novu kolekciju Liu Jo Blue Denim koja za proljeće 2021. ima tisuću verzija i lica trapera. Protagonisti sezone su palazzo hlače, odrezani modeli, ali i uski modeli te verzije s visokim strukom dok neočekivani detalji dolaze u obliku zakovica s dijamantima, mini džepova, šljokičastim ukrasima, remenima ili super šik aplikacijama na džepovima. Najnovija Liu Jo kolekcija Fit Denim predstavlja razne inovacije pri proizvodnji trapera – kombiniranje Tencela® sa samim traperom čime se postiže dodatna udobnost, posebnu tehnologiju bojenja Indigo Juice® i inovativnu tehnologiju koja koristi rastezljivu, biorazgradivu pređu ROICA bez kemijskih obrada.
Fjällräven Samlaren, uzbudljiva nova linije s jakim eko predznakom
Proljeće 2021. godine je stiglo, pa je Fjällräven predstavio liniju Samlaren kojom se materijalima koji nisu iskorišteni u proizvodnji na vrlo inovativan i kreativan način daruje novi život. Linija se sastoji od jedinstvenih proizvoda koji će se lansirati u ponavljajućim, limitiranim kapsularnim kolekcijama. Samlaren je riječ koja u švedskom jeziku znači sakupljač, a predstavlja novi koncept ukorijenjen u Fjällrävenovoj predanosti kvaliteti i tradiciji nedopuštanja rasipanja resursa. Sve Samlaren proizvode krase ista visoka razina funkcionalnosti, izdržljivosti i pouzdanosti kao i svaki drugi Fjällräven, ali od materijala koji su ponovnim korištenjem unaprijeđeni uz osvježeni dizajn.