Kada bismo morali izdvojiti što volimo kod mode i modnih brendova, vjerojatno bismo rekli – osobnost. Svaki modni brend bi trebao imati neku svoju osobnost po kojoj će ga uvijek biti lako prepoznati u masi. Teško je opisati što je to točno ili kako se isto postiže, ali kada to vidite, jednostavno znate.
Sigurno ste ponekad nosili neki odjevni predmet, bez logotipa, za koji su vas pitali je li od određenog dizajnera (pri tom ne mislimo na Zaru i ostale fast fashion modne brendove). Ta prepoznatljivost i osobnost koju dizajneri prikazuju kroz svoj dizajn su ono što ih ističe i dodajte taj jedan “level up”. Naravno, nije lako imati osobnost, a ne ponavljati dizajne i ideje. Upravo u prepoznatljivosti, ali i originalnosti je uspio modni brend Klisab koji uspješno radi već godinama, a sada su predstavili novu kolekciju za proljeće 2022., pokazujući inkluzivnost koju svojom estetikom zastupaju.
Različiti karakteri i osobnosti
Nova Klisab kolekcija je dokaz da bez obzira na naš svakodnevni stil, možemo pronaći nešto za sebe u čemu se osjećati dobro. Tri žene jakih, a različitih karaktera i modnih osobnosti – Jelena Rozga, Tatjana Dragović i Gracija Filipović – u dizajnu iz nove Klisab kolekcije zadržale su vlastiti stilski ID, pri tom jednako uspješno izražavajući vizualnost prepoznatljivu za brend.
„Svjesni smo da, u trenutku kad kolekciju predstavimo, naš dizajn uzima neki svoj, autonomni put koji niti možemo niti želimo zajamčiti. Dapače, oduševljava nas kad vidimo Klisab dizajn stiliziran na nama neočekivan način“, kažu Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić. Nova kampanja izraz je upravo te otvorenosti koju Klisab odjeća ima.
Klisab komadi nadilaze trendove
Takva prilagodljivost Klisab odjeće vlastitom stilu dolazi intuitivno jer je ishodište ovog dizajna uvijek klasik koji je preinačen do suvremenog i prepoznatljivog rješenja.
Fotografije: Filip Koludrović