Nedjelja, 13 listopada, 2024

Nova kolekcija Lei Lou by Alex Dojčinović: Moda kao oružje za optimizam

Aleksandra nas ovom kampanjom uvodi u neki ljepši svijet, bez pandemija i ratova, u kojem je moda oružje za optimizam, ali i odličan medij za slanje snažnih poruka o životu i okolnostima

Za dozu lijepih vijesti pobrinula se ovih dana hrvatska dizajnerica Aleksandra Dojčinović koja je kampanju za novu kolekciju snimila u čarobnom Dubaiju. Lei Lou se, uz to, ovo proljeće u potpunosti vraća svojim modnim korijenima pa je predstavljena kolekcija zapravo oda ženstvenosti u punom smislu, budući da slavi ljepotu, ali i mir, u savršenom skladu s idiličnom pozadinom u kojoj je snimana.



Naglašena silueta, voluminoznost, detalji koji čine razliku i netipična klasika, najbolji su opis vizije novog Lei Lou proljeća, ali i injekcija svima toliko potrebnih dobrih vibracija. Aleksandra nas ovom kampanjom uvodi u neki ljepši svijet, bez pandemija i ratova, u kojem je moda oružje za optimizam, ali i odličan medij za slanje snažnih poruka o životu i okolnostima.

“Nitko od nas nije imun na događanja u svijetu i sve nas je to na neki način dotaklo, ali vjerujem i osnažilo za dalje. Biti realan i svjestan oko onoga što imamo danas i optimistično gledati u sutra moto je svih nas umjetnika jer je to jedini način da uvijek stvaramo drugačije i novo. Kampanja snimljena u Dubaiju je upravo zato vedra i pravi je uvod u ove tople dane pred nama, kada ćemo se svi napokon malo više družiti, barem se nadamo. Svi u timu uložili smo zaista veliki napor u ovu kolekciju, koja je već dostupna i na našem web shopu“,  govori naša uspješna dizajnerica koja je ovom kampanjom obilježila i jedan zanimljivi jubilej svog brenda.

Upravo su Emirati bili proboj brenda na inozemno tržište

Prošlo je, naime, punih deset godina otkako je potpisala prvi ugovor sa concept storeom iz Emirata, što je ujedno bio početak proboja branda na međunarodna tržišta. Sjajan je ovo spoj mode i turizma, budući da je kampanja snimljena u raskošnim vrtovima luksuznog Four Seasons Jumeirah Beach Resorta, što je ujedno i sjajna promocija Hrvatske kao destinacije, ali i Dubaija kao omiljenog odredišta brojnih Hrvata.

Jedan je to od rijetkih brandova u svijetu koji su snimali kampanje na spomenutoj lokaciji. Zanimljiva se činjenica veže i uz Hrvatsku i Simona Cassona, predsjednika hotelskog poslovanja Four Seasonsa za Europu, Afriku i Bliski istok.

“Bili smo počašćeni što smo mogli ugostiti Aleksandru i njezin ikonični modni brend u našem Four Seasonsu u Dubaiju i smatram da su prelijepi krajobraz i arhitektura našeg resorta savršeno upotpunili Aleksandrin bezvremeni i elegantni dizajn. Nije tajna da Hrvatska ima posebno mjesto u mom srcu, jer moja supruga Danijela i ja provodimo neke od najljepših životnih trenutaka u našoj obiteljskoj kući u Istri. Osim toga, iznimno mi je zadovoljstvo podržavati talentirane i jedinstvene brendove, što Lei Lou uistinu jest“, ističe Casson. Ova suradnja zapravo bi vrlo lako mogla imati puno dublji značaj od samo modnog, kako za Aleksandru tako i za Four Seasons.

„Lei Lou je oduvijek bio društveno angažiran brend i moja misija nikada nije bila ostaviti trag samo u modi. Osim toga, kroz svoj rad uvijek sam se trudila promovirati ljepote naše zemlje, a tako će biti i nadalje. Ako moj brend bude spona nekih novih, lijepih, poslovnih priča iz Hrvatske, ja ću biti najsretnija na svijetu i upravo zato me i vesele ovakve suradnje“, zaključuje dizajnerica.

 

Lei Lou_12
Lei Lou_3
Lei Lou_8
Lei Lou_9
Lei Lou_13
Lei Lou_15
Lei Lou_16
Lei Lou_1
Lei Lou_7
Lei Lou_11
Lei Lou_6
Lei Lou_2
Lei Lou_14
Lei Lou_4
Lei Lou_10
Lei Lou_5
Lei Lou_12 Lei Lou_3 Lei Lou_8 Lei Lou_9 Lei Lou_13 Lei Lou_15 Lei Lou_16 Lei Lou_1 Lei Lou_7 Lei Lou_11 Lei Lou_6 Lei Lou_2 Lei Lou_14 Lei Lou_4 Lei Lou_10 Lei Lou_5

Foto: Goran Matijašec

Make up: Žana Kožul

Modeli: Sabrina Mello, Mayara Wolfe, Luna Mingming

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime