Za nove dizajnerske talente ovo je posebno teško razdoblje, jer usmjeravaju svoje neovisne brendove kroz more neizvjesnosti – neki samostalno izrađuju kolekcije na podu svojih spavaćih soba, dok se bore s produkcijom i digitalnim prezentacijama, ali ipak – čini se- uspješno izlaze na kraj s izazovima vremena u kojem trenutno živimo. Upoznajte, stoga, 9 mladih dizajnera čija je ustrajnost istinski dokaz kako kreativnost u kriznim vremenima može izaći kao – pobjednica!
Susan Fang
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Dizajnerica stvara futurističku žensku odjeću, a živi na relaciji London – Šangaj. Ušavši u uži izbor za nagradu Louis Vuitton Moët Hennessy za 2019. godinu te imenovanjem u Forbesu ’30 Under 30′, kineska dizajnerica Susan Fang ostavila je već svoj trag nadrealnim dizajnom. “Naša se vizija ne vodi trendom ili stilom, ona izražava privid umjetničkih iluzija”, objašnjava Fang.
SS DALEY
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Britanski brend demontira stereotipe muške odjeće. Dolazeći iz Liverpoola, diplomirani student Westminsterskog sveučilišta, Steven Stokey-Daley izazvao je oduševljenje kad je njegove kreacije nosio Harry Styles u spotu za ‘Golden’. Za svoj brend Daley kaže: “U osnovi je ukorijenjen u rušenju britanskog tradicionalizma. Za mene je kreativnost mjesto za hiperaktivnost jer nikad ne spava i dominira mojim umom svih sati u danu.”
Asata Maisé
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Brend je ovo sa sjedištem u Delawareu s naglaskom na održivim, jedinstvenim komadima. Uz sklonost miješanju živopisnih boja i printa, Asata Maisé svojim je dizajnom napravila pomutnju na Instagramu. Maisé o svojoj kreativnosti kaže: “Riječ je o slobodnom izražavanju putem medija po vašem izboru. Učenje izrade vlastite odjeće meni je osobno bilo oslobađajuće umijeće i puno sam se puta iznova pronalazila upravo kroz modu.”
AV Vattev
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Brend muške odjeće sa sjedištem u Londonu kombinira uniformu s blistavim detaljima. “Etos mog brenda ukorijenjen je u mojoj bugarskoj baštini, londonskoj kreativnoj obitelji i osobnoj estetici”, kaže Antonio Vattev koji kombinira modernu radnu odjeću s preciznošću tehnika visoke mode. To je uvijek kombinacija koja u prvi plan ističe siluetu. Ističe kako za njega ‘kreativnost znači slobodu.’
Yueqi Qi
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Brend sa sjedištem u Guangzhouu poznat je po maštovitom ukrašavanju. Alumna Central Saint Martins (CSM) bivša dizajnerica vezova Chanel couture sudjelovala je na GucciFestu 2020. godine. Rođena u Kini, dvadesetpetogodišnja Qi istražuje kulturne korijene kroz svoj rad opisujući je kao ‘nouveau Chinoise’. “Kreativnost je rješavanje problema i to je poput jezika; svi imaju pristup istom rječniku, ali red i intonacija čine stvari jedinstvenima”, kaže ona.
Goom Heo
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Brend sa sjedištem u Londonu izaziva arhetipske kodove muškog odijevanja. “Muškost pomiješana sa ženskim elementima”, kaže Heo. “Želimo pokazati novu viziju muške odjeće.” Maturantica CSM-a proslavila se romantičnom subverzijom muške odjeće, kreirajući ‘pod kišobranom’ londonskog inkubatora talenata Fashion East.
Marshall Columbia
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Brend sa sjedištem u Brooklynu poznat je po ukrasnim plišanim vrećicama u privlačnim bojama. Miley Cyrus nosila je jedan od njegovih veselih dizajna na nastupu 2020. Zato je teško povjerovati da je Marshall Columbia tek prije dvije godine lansirao svoj istoimeni brend. “Zaista želim da se ljudi zabave noseći moju odjeću. Dizajneri ne izmišljaju ništa, oni stvaraju svijet u kojem njihovi dizajni žive”, kaže on.
Talia Byre
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Budućim LFW prvijencem, maturantica CSM-a Talia Byre istražuje pojam obitelji i njezino sjeverno englesko nasljeđe, stvarajući bezvremenu, ali senzualnu odjeću koja je napravljena da traje. “Nasljeđivanje doživljavamo kao vrhunski luksuz” kaže Byre. “Naš manifest je pokazati modernu, inteligentnu i matrijarhalnu lozu tijekom našeg rada. Kreativnost je prilika da izrazite svoje konačno autentično ja.”
Sevali
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Ekološki osviješten pariški brend kreira odjeću od naslijeđenog materijala. Dizajner Sebastian A de Ruffray , rođen u Čileu, stvorio je veliku pomutnju na modnoj sceni. “Cilj nam je dovesti u pitanje zastarjelost modnog sustava pomičući granice upcyclinga – ponovnog korištenja materijala”, kaže on.