Petak, 14 ožujka, 2025

Ovog proljeća gledamo KLISAB i novu kolekciju na pisti prestižne modne platforme

Nakon 10 godina stvaranja, jubilarne obljetnice od pobjede na Fashion Incubatoru i slavljeničke samostalne revije, druga večer Bipa FASHION.HR-a bit će u znaku ovog brenda koji je danas primjer uspješne modne i poslovne priče

Dugoočekivani modni spektakl sve je bliže baš kao i revija brenda KLISAB najavljena za 20. ožujak. Bogat program Bipa FASHION.HR-a upotpunio je omiljeni dizajnerski dvojac koji se na pistu ove modne platforme vraća s kolekcijom za proljeće/ljeto koju revijski nisu prikazali sezonama. ‘Posljednja je bila na FASHION.HR-u 2019.godine i uzbuđeni smo što
ćemo baš ovu vidjeti na pisti. Revije su nam oduvijek bile prioritet, jer kroz njih ne samo da prikazujemo kolekcije, već stvaramo iskustvo, komuniciramo inspiraciju i izravno se
obraćamo našoj publici. Bilo da organiziramo vlastite revije ili sudjelujemo na platformama
poput ove, ovaj format ključan je za naš brend’, objašnjavaju Tomislav Kliškinić i Marko
Šabarić, dizajneri i vlasnici brenda, koji će u kolekciji PROLJEĆELJETO25 prikazati 35 total
lookova, podijeljenih na muške i ženske modele.



Nagrađivani duo koji osvaja hrvatsku publikom odjećom, ali i asesoarom nove generacije na pisti ove modne manifestacije predstavit će komade koji bi mogli iznenaditi publiku. ‘Kolekciju osjećamo kao lagani zaokret u dizajnu, s prepoznatljivim KLISAB potpisom. Iako istražujemo novi smjer, temelji našeg dizajna ostaju nepromijenjeni’, zaključuju.

Nakon 10 godina stvaranja, jubilarne obljetnice od pobjede na Fashion Incubatoru i slavljeničke samostalne revije, druga večer Bipa FASHION.HR-a bit će u znaku ovog brenda koji je danas primjer uspješne modne i poslovne priče. Još jedna velika samostalna revija bit će savršen ‘ulaz’ u drugo desetljeće njihovog stvaralaštva – tamo gdje je nekada njihov put bio na samim počecima, u Paviljonu 8 Zagrebačkog velesajma.

S estetikom prepoznatljivog minimalizma i imperativom izvrsnosti ručne izrade, KLISAB je postao jedan od najuspješnijih brendova na domaćoj sceni, koji će nakon prve večeri i otvaranja, nastaviti priču nadolazećeg modnog spektakla i ovog posebnog izdanja zakazanog od 19. do 21. ožujka.

Foto: Mateja

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime