Četvrtak, 4 travnja, 2024

Modna obljetnica: KLISAB slavi deset godina rada uz novu proljetnu kolekciju

Kroz ovu kolekciju, omiljeni dizajneri domaće publike i kritike još jednom demonstriraju zašto KLISAB estetiku doživljavamo kao suvremeni dizajn

Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, dizajneri brenda KLISAB, već su ranije pokazali svoju kreativnost tako što su kao polazište za svoje kolekcije odabrali modne klišeje i stereotipe, ali samo kako bi ih transformirali u nešto što odražava njihovu osobnu estetiku i prepoznatljivu viziju mode koju njeguju u KLISAB-u.



U aktualnoj sezoni, njihov izbor cvijeća kao inspiracije za proljeće, predstavlja još jedan takav postupak, koji iznenađuje upravo zbog svoje očekivanosti. Kroz ovu kolekciju, omiljeni dizajneri domaće publike i kritike još jednom demonstriraju zašto KLISAB estetiku doživljavamo kao suvremeni dizajn.

Cvijeće se pojavljuje na odjeći u bijelom i zlatno-srebrnom materijalu ili je oslikano slobodnim potezima, dok se paleta kolekcije oslanja na crnu boju te obuhvaća zagasite sive, plave i maslinaste tonove. Dizajneri nastavljaju s radom na upcyclingu trapera, prikazujući bombericu izrađenu od viškova jeansa, dok je popularna KLISAB nabrana haljina dobila osvježenje u sivo-bež nijansama za ovu sezonu. Kolekciju upotpunjuje stilizirani nakit autorice Maje Miletić, stvoren u suradnji s dizajnerima iz KLISAB-a.

U kampanji za proljetnu kolekciju 2024. KLISAB dizajneri osvrnuli su se i na desetu godinu rada brenda. Yvonne, talent iz agencije Munich Models, bila je zaštitno lice prvih KLISAB vizuala, a u novoj sezoni pozira pred objektivom Mateja Jurčevića. Kosu je stilizirala Dorotea Butigan iz Studio Te koristeći Keune Haircosmetics, a MUA je rad Sonje Kvesić za Estée Lauder. Kreativni tim činili su i stilistica Ana Nikačević, asistent fotografa Ivan Idžojtić i asistentica dizajnera Hana Matić. Producent kampanje je Nikola Beban.

Fotografije: Matej Jurčević

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime