Kim Kardashian i njen modni brend SKIMS, čija je vrijednost iznosi 3,09 milijardi funti, ciljaju na svjetsku dominaciju. Osim što su vodeći u industriji oblikovanja odjeće – nedavno su predstavili provokativnu liniju donjeg rublja koja uključuje grudnjake s trajno podignutim bradavicama – Kim je poznata po svojem talentu za osiguravanje inovativnih suradnji koje naglašavaju njezin poduzetnički duh. Nedavno je Skims uspostavio partnerstvo s renomiranom modnom kućom Fendi i postao službeni dobavljač donjeg rublja za NBA, WNBA i USA Basketball.
Njena suradnja s Giovannom Engelbertom i Swarovski rezultirala je privlačnom kolekcijom sjajnog nakita i lančića za tijelo izrađenih od srebra i krupnih kristala, koji se savršeno slažu s prepoznatljivim Skims pripijenim haljinama, intimnom odjećom i bodijima – svi ukrašeni kristalima.
Stapanje elegancije i igre
Giovanna Engelbert i Swarovski imaju bogatu povijest suradnji koje mijenjaju igru. Od njezinog pridruživanja ovom renomiranom brendu nakita 2016., Engelbert je donijela ‘modernu dimenziju’ korištenju kristala, istražujući kreativna područja gdje se stapaju elegancija i igra. Kroz inicijativu Swarovski Creators Lab, uspostavila je suradnje s poznatim luksuznim brendovima poput Aquazzure, Nike, Adidas i Amina Muaadi, preobražavajući Swarovski iz tradicionalnog komercijalnog brenda nakita u suvremenog igrača u luksuznom životnom stilu.
Suradnja sa SKIMS-om predstavlja logičan nastavak ovog procesa repozicioniranja. Giovanna Engelbert naglašava da ‘SKIMS dijeli iste vrijednosti osnaživanja i samoizražavanja kao Swarovski‘ te da je njihova suradnja bila besprijekorna. Oba brenda su inspirativna i uvijek su na vrhu trendova, a njihova sinergija donosi sjajan spoj mode i luksuza u svijet pop kulture.
Cijelu kolekciju Swarovski x SKIMS možete pogledati ovdje.