Srijeda, 25 siječnja, 2023

Tanya Golešić: Suradnja između modnog brenda Mackage i Harryja Nurieva

"Suradnja s Harryem Nurievom je već treća u nizu, doista se činilo logično pozvati ga da ponovno zajedno stvorimo jedinstvenu instalaciju koja će na najbolji mogući način prikazati našu ustrajnost da spajamo umjetnost i dizajn pružajući našim klijentima jedinstveno iskustvo", poručila je Tanya Golešić

Trenutno najaktualnija kraljevska ličnost, supruga princa Harrya, Meghan Markle poznata kao ikona stila čije odjevne kombinacije svi rado kopiraju, prije točno pet godina za svoje prvo kraljevsko pojavljivanje odabrala je upravo kaput kanadskog luksuznog brenda Mackage. Baš kao što je mnogima omiljena američka reperica Lil Kim nedavno odlučila proslaviti 48. rođendan u neodoljivom Mackage kombinezonu. No, nisu samo slavne dame ljubiteljice ovog brenda, vole ga jednako i slavni košarkaši, prvenstveno Brooklyn Netsi na čelu s Kevinom Durantom s kojima je Mackage potpisao ekskluzivno partnerstvo. Kako izgleda savršen spoj mode, umjetnosti i košarke kanadski znalci su predstavili krajem 2022. godine kada su planetarno poznati njujorški Barclays Center odnosno njegovu svlačionicu “presvukli” u njihovu legendarnu metalik puffer jaknu.



Bio je to tek početak ljubavi Mackagea i sporta jer njihov tim na čelu s Hrvaticom Tanyom Golešić, jednom od najmoćnijih žena u modnom biznisu koja trenutno obnaša funkciju izvršne direktorice ovog kanadskog brenda upravo se vratio sa sudjelovanja na 20. svjetskom snježnom Polo turniru u austrijskom Kitzbühelu gdje je tim Mackage osvojio treće mjesto.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Mackage (@mackage)

Svi zainteresirani će moći uskočiti u svijet Mackagea

Sljedeće “gostovanje” imaju već u veljači za vrijeme sezonskog finala svjetskog skijaškog kupa u Francuskoj, i to u sklopu hotela Hotel Barrière Les Neiges gdje će još jednom predstaviti suradnju s omiljenim Instagram genijalcem Harryem Nurievom, inozemnim umjetnikom  i osnivačem Crosby studija s kojim su već ostvarili uspješnu suradnju tijekom prošlogodišnjeg pariškog Tjedna mode. Umjetnička instalacija bit će postavljena u srcu francuskog Courchevela 1850 na jednom od najstarijih skijališta na svijetu. Svi znatiželjnici i radoznali gosti moći će zaviriti u umjetničku instalaciju u obliku piramide koja podsjeća na francuske Alpe. Ukratko, svi zainteresirani moći će zakoračiti u svijet Mackagea.

“Naša glavna ideja je bila pokazati drugačiji kut od onoga što brojni skijaši gledaju svakog dana – znači pružiti im sklonište. Trudili smo se povezati planine, modu i umjetnost na način da stvorimo potpuno drugačije iskustvo za ljubitelje brenda”, rekao je autor Harry Nuriev.

“Suradnja s Harryem Nurievom je već treća u nizu, doista se činilo logično pozvati ga da ponovno zajedno stvorimo jedinstvenu instalaciju koja će na najbolji mogući način prikazati našu ustrajnost da spajamo umjetnost i dizajn pružajući našim klijentima jedinstveno iskustvo. Također, ovo francusko skijalište se pokazalo kao savršen prozor u ono što sve planiramo nuditi u našoj Mackage ponudi” poručila je Tanya Golešić.

Tanya Golesic headshot. (CNW Group/Mackage)

Udobnost na prvom mjestu

Vječnost, komfor i toplina utkani su u DNA ovog brenda a upravo takvo iskustvo iskusit će svi oni koji se ove veljače zateknu na ovom mondenom skijalištu. Osnovan 1999. Mackage na čelu s Eranom Elfassyem, ima jasnu viziju – pružiti balans u spoju mode i zaštite od niskih temperatura. Kombinirajući najfiniju kožu, vunu, savršen kroj i brigu o najsitnijim detaljima, ovaj – sada već mnogima omiljeni brend zadivljuje mnoge sa svojom filozofijom radi koje ne popušta kada je u pitanju estetika, a istovremeno mijenja neka stara modna pravila u kojima je ovakva moda bila jednolična. “Odjeća za van” s ovom kanadskom formulom doista je na dobrom putu da postane najbolja na svijetu!

Pročitajte još...

‘Virgil Was Here’: Louis Vuitton održao reviju posljednje muške kolekcije koju je dizajnirao Virgil Abloh

'Otišao je prerano' djeluje kao izlizani klišej, iako kada se primijeni na Ablohov relativno kratak, ali izvanredan staž u jednoj od najstarijih svjetskih modnih kuća teško je ne zapitati se što bi još mogao stvoriti

3 atraktivna modna brenda u kojima konačno možemo svi uživati

I dok su Zagrepčani dobili mjesto na kojem mogu pronaći različite razvikane svjetske brendove, a Zadrani već neko vrijeme uživaju u velikom izboru poklona i modnih dodataka španjolskog brenda Ale - Hop, ljubitelji održive mode svoje će favorite pronaći - online

15 ženskih torbica na sniženju koje će podignuti svaku odjevnu kombinaciju

Sniženja su idealna prilika da 'ulovimo' model torbe koji smo možda već neko vrijeme 'snimale' ali po znatno povoljnijoj cijeni ili - jednostavno - da se obradujemo lijepim modnim dodatkom koji će nam u trenutku - popraviti raspoloženje

4 modela ljetnih haljina koje želimo u svom ormaru – čim prije

Ove sezone posebno se izdvajaju četiri trenda haljina, a to su: košulja haljina, gingham ili pepito uzorak, printovi valova i umirujuće pastelne boje. A mi smo pronašli neke od najljepših modela u našim trgovinama

Povezano

Nova eNVy room kolekcija vjenčanica zarobit će srca brojnih mladenki

eNVy room je i ovu bridal kolekciju iskrojio u paleti različitih stilova, s pregršt modela, spajajući nešto tradicionalnije siluete s inovativnim i estetski zanimljivim dizajnerskim rješenjima

Internet gori: Schiaparelli je svojom revijom dokazao da moda nema pravila

Ova kolekcije je umjetnost i ono što moda sama po sebi je. To nije Zara, Mango i ostale high street trgovine koje proizvode predmete koje nosimo jer ne možemo po svijetu hodati goli, ovo je suština mode. Istraživati, ukazivati, otkrivati i kritizirati. To je Haute Couture, to je ova kolekcija

Vrijeme je za shopping: Upravo je krenuo drugi krug popusta u ELFS-u!

Novi kaput, čizme ili poneki modni dodatak s potpisom najpoznatijeg domaćeg modnog dvojca ELFS želja je mnogih ljubitelja i ljubiteljica mode. Naše favorite pogledajte u nastavku!

Marija Kulusic priprema rasprodaju koju ljubitelji dugovječnog dizajna neće htjeti propustiti

Održivost je jedna od osnovnih vrijednosti brenda Marije Kulusic pa je motivacija ovakve akcije ne ostaviti niti jedan komad materijala neiskorištenim

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime