U Hrvatskoj je nedavno pokrenuta digitalna modna trgovina pod nazivom PRM, koja donosi inovativan pristup premium streetwear modi. Mnogima omiljena modna destinacija, Answear, je uspješno zaključila preuzimanje renomiranih brendova Sneakerstudio i PRM, združivši njihove kapacitete i integriravši Sneakerstudio unutar PRM platforme. Ova nova internetska trgovina razvija koncept usmjeren prema zahtjevima urbanog života, nudeći širok izbor ekskluzivnih marki obuće i odjeće. Na svježoj online modnoj destinaciji PRM, zaljubljenici u modu imaju priliku istražiti još veću paletu jedinstvenih tenisica i odjevnih komada, sve na jednom mjestu.
“Udružili smo snage s obje strane i stvorili jedinstveno mjesto na kojemu zaljubljenici u streetwear mogu pronaći visokokvalitetne komade. Naravno, tenisice i dalje ostaju ključan element asortimana, a PRM.com će u ponudi imati najbolje i najtraženije modele. Pridružio nam se i neizmjerno kreativan tim, prepoznatljiv u industriji po širokom portfelju proizvoda. Jedan od njih je i naša nova kampanja koju od 2. kolovoza možete pronaći na hrvatskoj web stranici PRM“, izjavio je Kamil Bajołek, novi direktor marke PRM.
Novo i jedinstveno mjesto
Novi koncept Answear-a proširuje svoje poslovanje na nove sektore i ciljne skupine kupaca, posebno usmjeravajući se prema Generaciji Z te kupcima koji cijene ekskluzivne i luksuzne proizvode. Osim toga, Answear će istaknuti svoju prepoznatljivost u odnosu na konkurenciju kroz raznovrsnu ponudu, usmjerenost na određene skupine i način komunikacije s njima.
“Želimo da PRM bude više od trgovine. Ne samo jedinstveno mjesto za jedinstvene proizvode, već i mjesto koje će po pitanju kulture, glazbe i dizajna rezonirati s urbanim prostorima. Pred nama su uzbudljivi izazovi, ali siguran sam da će zajedništvo online trgovina Sneakerstudio i PRM, uz partnerstvo s Answearom rezultirati nizom uspješnih pothvata pod kapom PRM-a”, rekao je Jakub Sztyler, direktor marketinga za identitet marke.
Luksuzna ulična moda
Ranije poznat kao Sneakerstudio, ovaj brend je u svojoj ponudi imao proizvode vodećih modnih marki poput Adidas Originals, New Balance, Carhartt i Veja. Poslovanje je bilo usmjereno na online trgovinu u središnjoj i istočnoj Europi, a također su svoje proizvode plasirali i na tržišta zapadne Europe. S druge strane, PRM se fokusirao na luksuznu uličnu i visoku modu, a među markama u njihovoj ponudi su bile Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV i Rick Owens. Prodaja se ostvarivala putem međunarodne web-stranice i butika smještenog u Varšavi.
“Novi PRM u svojoj ponudi ima mnoge jedinstvene modne marke od kojih su neke poznate široj publici, a druge su više specijalizirane. Posljednjih smo se mjeseci usredotočili ne samo na dovršetak tranzicije već i na širenje ponude pa uskoro možemo očekivati mnoga iznenađenja i uspješnice poput traženih proizvoda marke A Bathing Ape ili Drole de Monsieur. Sneakerstudio je bio jedna divna priča, s brojnim zanimljivim projektima i suradnjama, a novo poglavlje je sa sobom donijelo i početak nove pustolovine”, ističe Lukasz Lepczynski, osnivač marki Sneakerstudio i PRM. Unutar nove, objedinjene PRM strukture on će imati ulogu savjetnika odbora za razvoj marke i biti zadužen za akviziciju novih marki za širenje ponude.
Sve modne marke trgovina Sneakerstudio i PRM koje su za sada u ponudi mogu se pronaći na web-stranici.