Nedjelja, 24 ožujka, 2024

Uskoro stiže nova H&M Studio kolekcija, a stvorena je za generaciju Z!

Nedvojbeno H&M-ova najkreativnija modna ponuda dolazi u kolekciji Studio. H&M Studio kolekcija je dostupna u ograničenom broju komada i baš nas uvijek poziva da izađemo iz svoje zone komfora kad je odijevanje u pitanju

H&M je poznat i po svojim super šik kolekcijama koje sadržavaju osnovne odjevne predmete i uklapaju se u gotovo svaku garderobu. Ali postoji i nekoliko iznimki kada se odmaknu od svog poznatog stil i predstave komade za koje se svi otimaju. Naravno, jedna od takvih kolekcija dolazi u obliku suradnje s poznatim svjetskim dizajnerima i modnim kućama. Druga, možda nekima manje poznata, je dobro čuvana tajna među insajderima modne industrije, kolekcija H&M Studio.



Nedvojbeno H&M-ova najkreativnija modna ponuda bude predstavljena u kolekciji Studio. Kolekcija je dostupna u ograničenom broju komada, a uvijek nas poziva da izađemo iz svoje zone komfora odijevanja. 

Kolekcija stvorena za generaciju Z

Ovosezonska H&M Studio kolekcija spoj je svega onoga što definira stil novih generacija. Polako se vraćamo u 90- te i rane 2000-te kroz razne printeva, lančić remen oko struka, tigrasti uzorak i široke hlače. U ovoj kolekciji ćete pronaći sve to, od statement printa zanimljivih modnih dodataka i električne palete boja. Nova kolekcija unosi dašak radosti, a inspirirana je stilom glazbenih muza Generacije Z. Njihov stil i estetika su poprilično uočljivi i odvažni, kao i sama kolekcija H&M Studio. 

Kampanju je režirao i fotografirao Reto Schmid, a stilizirala Georgia Pendlebury, model je Devon Ross, a sve je snimano u jugoistočnom Londonu.

“Za kolekciju SS22 uzeli smo inspiraciju od glazbenih muza koje razbijaju granice mode i raspoloženja”, otkrila je Linda Wikell, dizajnerica koncepta za H&M Studio, o kreativnom procesu. “Inspirirala nas je njihova predanost zaobilaženju klišeja i očekivanja, kako u njihovoj odjeći, tako i u njihovim stavovima. Kolekcija je posvećena zabavi bez ograničenja, a ideja joj je pomoći našim kupcima da izgrade svoj vlastiti optimistični novi izgled.”

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime