Nedjelja, 24 ožujka, 2024

Victoria’s Secret modna revija se vraća nakon kontroverzi

Događaj — na kojem su nekoć sudjelovale vrhunske manekenke poput Adriane Lime, Gisele Bündchen i Heidi Klum — prekinut je u studenom 2019. nakon pada prodaje VS-a, loše gledanosti na televiziji i kontroverzi oko brenda

Vraća se godišnja modna revija Victoria’s Secret. Marka donjeg rublja objavila je da nastoji obnoviti svoju produkciju ispunjenu anđeoskim krilima, koja je nekoć bila jedna od najiščekivanijih (i najgledanijih) na svijetu. “Nastavit ćemo se oslanjati na marketinšku potrošnju kako bismo ulagali u posao… i također kako bismo podržali novu verziju naše modne revije, koja bi trebala doći kasnije ove godine”, potvrdio je financijski direktor marke, Timothy Johnson. U izjavi za The Hollywood Reporter, glasnogovornik je također naglasio da će serija “pojačati našu predanost zagovaranju ženskih glasova i njihovih jedinstvenih perspektiva”.



Događaj — na kojem su nekoć sudjelovale vrhunske manekenke poput Adriane Lime, Gisele Bündchen i Heidi Klum — prekinut je u studenom 2019. nakon pada prodaje VS-a, loše gledanosti na televiziji i kontroverzi oko brenda. Najznačajnije je da je u to vrijeme objavljeno da je izvršni direktor tvrtke, Les Wexner, imao bliske veze s Jeffreyjem Epsteinom, koji je optužen za seksualnu trgovinu maloljetnicima i zavjeru za sudjelovanje u seksualnoj trgovini. Godine 2020. članak u New York Timesu optužio je Edwarda Razeka — bivšeg glavnog direktora marketinga L Brandsa, matične tvrtke Victoria’s Secreta — za stvaranje “kulture mizoginije, maltretiranja i uznemiravanja”.

Nedostatak različitih tijela

Otprilike u vrijeme prekida, također su se pojavila pitanja o tome je li modna revija Victoria’s Secret još uvijek relevantna ili prikladna za trenutnu modnu klimu. U 2018., Razeka su pitali ne bi li revija trebala reviziju svoje estetike, što je značilo bi li ikada razmislili o prikazivanju raznolikije postave modela, uključujući trans ili plus-size modele? Slavno je odbio ovu ideju, rekavši Nicole Phelps iz Voguea: “Mislim da ne bismo trebali. Pa zašto ne? Jer predstava je fantazija. To je 42-minutni zabavni specijal. To je ono što je oduvijek bila.”

Otprilike u isto vrijeme, Rihannin brend donjeg rublja, Savage x Fenty, dokazao je da je moguće imati reviju koja je seksi, a prikazuje raznolika tijela. Od svoje prve modne piste 2018., Savage x Fenty je uključio modele svih veličina, kao i one koje su queer, trans, nebinarne i drag queens.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Victoria’s Secret (@victoriassecret)

Novi izgled brenda

Victoria’s Secret se također namjeravao rebrendirati 2021. godine, kada je lansirao svoju kampanju VS Collective u kojoj sudjeluje model plus-size Paloma Elsesser, LGBTQ+ aktivistica Valentina Sampaio i američka nogometna zvijezda Megan Rapinoe. Novi izgled i dojam brenda, koji je odbacio svoj potpis Angels u korist proizvoda koji odražavaju “ono što žene žele”, djelovao je dramatično drugačije i namjerno – iako možda malo previše performativno. Kampanja za Majčin dan, objavljena nedugo nakon rebrandiranja, nastavila je sadržavati trudnu manekenku u svilenkastom ružičastom ogrtaču, namjeran potez koji odražava inkluzivniji pristup raznim izgledima tijela.

Nejasno je što će nova modna revija sadržavati, ali reakcije na internetu na najavu bile su različite. Neki su brzo nazvali preuređenje brenda i njegov cilj da “podrži ženske glasove” izravnim Savage x Fenty efektom. Mi se nadamo da im je to i u cilju. Iako smo odrasli uz Viktorijine anđelice i veliki broj djevojaka je sanjao o njihovim tijelima bez mane, trenirao i jeo prema njihovom planu, ipak smo dretni što je taj trend pao u drugi plan. Volimo sva tijela i zdravlj mora biti na prvom mjestu. 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime