Kampanja na duhovit i jedinstven način prikazuje univerzalnu dilemu odabira savršene odjeće tijekom blagdanskog razdoblja. Uz sve veći broj društvenih događanja i pritisak da se zablistamo u posebnim prigodama, kampanja se osvrće na trenutak koji svi poznajemo — svježe istuširani, zamotani u ručnik, preplavljeni izborom iz ormara.
U novoj TV reklami protagonistkinja kampanje suočava se s takvom dilemom i na kraju odluči nositi svoj ručnik u javnosti, na čuđenje svih oko nje. Ovaj humoristični scenarij naglašava osjećaj nesigurnosti koji mnogi doživljavaju tijekom blagdana, osobito kada je potrebno odabrati outfit za različite događaje.
Kampanja ističe kako Zalando, uz svoju superiornu uslugu kupovine, može pomoći u eliminaciji ovog stresa. Korištenjem aplikacije, koja omogućava jednostavan pristup galerijama trendova, praktičnim opcijama dostave i širokoj ponudi vrhunskih brendova, Zalando kupcima omogućava da donose sigurne modne odluke bez uobičajene panike. U samo jednom potezu prsta, protagonistkinja uspijeva pronaći savršen outfit za svaku priliku i hrabro nastavlja koračati u stilu. Kampanju je kreirala agencija Mother.