Minimalisti i ljubitelji prigušenih paleta boja, sada skrenite pogled jer je najveći modni trend ovog ljeta blještav, jak i upečatljiv. Ono što je Valentino započeo sa svojom kolekcijom ove zime, modni brendovi su nastavili dodavati u svoje kolekcije, a zvijezde potvrdile trend: jarko ružičasta je boja koja se nosi.
Modni svijet nakon pandemije bi je usmjeren na jednu stvar, dopaminske boje koje će svima podignuti raspoloženje. Utoliko je Valentinov kreativni direktor Pierpaolo Piccioli posvetio svoju cijelu kolekciju AW22 jarko ružičastoj, u suradnji s Pantoneom. Nije bilo crvenog tepiha niti jedne slavne osobe na kojem nije bilo barem ružičastog detalja.
Boja koju najčešće vežemo uz popularnu lutku Barbie, svoju popularnost je dijelom stekla i zbog prvih fotografija Margot Robbie kao glavnog lika u nadolazećem filmu o Barbie. Tako su ružičasta boja i nostalgična lutka postae stilske heroine ove sezone. Mi nemamo ništa protiv, naročito u ljetnim danima, kada nam koža poprimi tamnije nijanse i jarke boje ističu preplanulost.
View this post on Instagram
Tko je od zvijezda prihvatio ovaj trend?
Nicola Peltz-Beckham na crvenom tepihu Met Gala nosila je jednu od Picciolijevih kreacija; kao i glumica Simone Ashley na BAFTA dodjeli nagrada i Lizzo na premijeri za “Lizzo’s Watch Out For The Big Grrrls”.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Nije prošlo mnogo vremena, a da ovaj trend nije iskoristila Kim Kardashian, ukrasivši naše feedove s jednobojnim Balenciaga izgledima. Nismo uopće sumnjali da će Balenciaga i Kim propustiti ovu priliku za suradnju.
View this post on Instagram
Zatim je svima omiljeni punk-rock duo Megan Fox i Machine Gun Kelly krenuo na “Barbie party” na premijeri dokumentarca MGK-a vrlo prikladno nazvanog “Life In Pin”k, gdje je on nosio Chet Lo, a Fox je nosila obožavanu dizajnericu Nensi Dojaka.
View this post on Instagram
Dakle, s obzirom da su boju odobrili dizajneri, ali i mnoge slavne osobe, nije ni čudo i pretraživanja za “Barbie” porasla su 90% na Pinterestu, a hashtag #Barbiecore ima više od 7,4 milijuna pregleda na TikToku. Čini se da je vrijeme da uskočite u najhrabriji trend ove sezone. Vrijeme je za zabavu uz naše omiljene komade iz ponude ;).