Nedjelja, 13 listopada, 2024

Najzapaženije kampanje protiv homofobije, transfobije i bifobije

U povodu današnjeg Međunarodnog dana borbe protiv homofobije, transfobije i bifobije prisjetili smo se nekih od najutjecajnijih kampanja protiv diskriminacije

Međunarodni dan borbe protiv homofobije, transfobije i bifobije obilježava se svake godine 17. svibnja. Cilj ovog dana je skretanje pozornosti na kontinuiranu diskriminaciju, strah i nasilje s kojima se suočavaju lezbijke, homoseksualci, biseksualne, transrodne i interseksualne (LGBTI) osobe diljem svijeta.



Rezultati posljednjeg istraživanja Zagreb Pridea iz 2019. godine koje je provedeno na 767 ispitanika LBGT zajednice iz zemlje i inozemstva je zabrinjavajuće i šokantno. Čak 64 posto ispitanih doživjelo neku vrstu nasilja na osnovu seksualne orijentacije, rodnog identiteta, rodnog izražavanja i/ili spolnih karakteristika, a više od 60 posto ispitanih doživjelo neki oblik diskriminacije, bilo u školi ili na poslu, bilo u kontaktu s institucijama poput policije, pravosuđa i zdravstva.

Kampanje protiv homofobije

Mnoge svjetske, ali i hrvatske kompanije se kroz svoje kampanje bore protiv homofobije, transfobije i bifobije, a mi smo izdvojili nama omiljene.

ELFS – kampanja povodom Valentinova

Burger King- Whooper sendvič

Ben&Jerry’s – The Unbreakable Rainbow

Urgence Homophobie- Their Story is My Story

MGM Resorts – Universal Love

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime