Petak, 24 rujna, 2021

Najzapaženije kampanje protiv homofobije, transfobije i bifobije

U povodu današnjeg Međunarodnog dana borbe protiv homofobije, transfobije i bifobije prisjetili smo se nekih od najutjecajnijih kampanja protiv diskriminacije

Međunarodni dan borbe protiv homofobije, transfobije i bifobije obilježava se svake godine 17. svibnja. Cilj ovog dana je skretanje pozornosti na kontinuiranu diskriminaciju, strah i nasilje s kojima se suočavaju lezbijke, homoseksualci, biseksualne, transrodne i interseksualne (LGBTI) osobe diljem svijeta.

Rezultati posljednjeg istraživanja Zagreb Pridea iz 2019. godine koje je provedeno na 767 ispitanika LBGT zajednice iz zemlje i inozemstva je zabrinjavajuće i šokantno. Čak 64 posto ispitanih doživjelo neku vrstu nasilja na osnovu seksualne orijentacije, rodnog identiteta, rodnog izražavanja i/ili spolnih karakteristika, a više od 60 posto ispitanih doživjelo neki oblik diskriminacije, bilo u školi ili na poslu, bilo u kontaktu s institucijama poput policije, pravosuđa i zdravstva.

Kampanje protiv homofobije

Mnoge svjetske, ali i hrvatske kompanije se kroz svoje kampanje bore protiv homofobije, transfobije i bifobije, a mi smo izdvojili nama omiljene.

ELFS – kampanja povodom Valentinova

Burger King- Whooper sendvič

Ben&Jerry’s – The Unbreakable Rainbow

Urgence Homophobie- Their Story is My Story

MGM Resorts – Universal Love

Pročitajte još...

Kampanja #ženeujavnomprostoru bori se protiv maltretiranja žena

S neugodnim komentarima, uletima, šlatanjima i verbalnim maltretiranjem mnoge žene suočavaju se još od adolescencije. Ali nakon Marijinog slučaja, njoj i njenim kolegicama je pukao film i odlučile su pokrenuti akciju

Lavica Leonida: Osobna invalidnina – pravo za koje mnoge osobe s invaliditetom ni ne znaju

Ovih dana se ponovno aktualiziralo pitanje povećanja osobne invalidnine, koja trenutno u RH iznosi 1.500 kn - manje od pola minimalne plaće. Zašto pišem o ovome? Zato što je politika odlučila da neće povećavati ovaj iznos, smatrajući da je dovoljno velik. Iz iskustva ću reći – ništa što ostvarujemo na temelju invaliditeta nije dovoljno veliko, jer ono jedino veliko – zdravlje, to zauvijek nemamo

Odvjetnica Vanja Jurić: Suci nisu dovoljno educirani o zaštiti medijskih sloboda

S jednom od najboljih domaćih odvjetnica iz područja medijskog prava, koju je nedavno Europska komisija imenovala članicom Stručne skupine Europske komisije za SLAPP (Strategic Lawsuits Against Public Participation) tužbe - neutemeljene ili pretjerane tužbe protiv onih koji postavljaju pitanja javnog interesa - razgovaramo o stanju u hrvatskom pravosuđu i slobodi medija

Grof Darkula: Tko je misteriozna osoba koja potiče teme o kojima drugi šute?

Instagram profil Grof Darkula prati više od 35 tisuća fanova, pa iako se ne zna tko stoji iza njega, njihovoj borbi za jednakost i prava svih ljudi se vjeruje i aktivno podržava. Ne postoji nijedna tabu tema o kojoj nisu pisali i vjerojatno niti jedna o kojoj neće osvještavati javnost

Povezano

6 zadivljujućih zvjezdanih događaja koje možete dodati u kalendar

Evo nekoliko astronomskih događaja koje ne smijete propustiti, a koji se događaju u razdoblju od listopada do prosinca 2021. godine

Vitomir Maričić: U ronjenju na dah u dubine imam puno osobnih izazova

Višestruki svjetski rekorder i prvak u ronjenju na dah, volonter, ekološki aktivist, predsjednik AIDA Hrvatska, Vitomir Maričić danas starta kao dio hrvatskog tima na SP na Cipru. O svemu pomalo ispirčao nam je za Mixer, ali i kako je hrvatski tim na SP otputovao zahvaljujući crowdfunding akciji!

Mateja Klemenčić: Možeš ići u teretanu, jesti napolitanke i voljeti sebe i svoje tijelo

Boreći se i sama s poremećajima u prehrani, Mateja je odlučila savjetima i iskustvom pomoći i drugima pa je nakon instagram profila fitness_i_napolitanke izdala i istoimenu knjigu. Mateja nastoji svojim pratiteljima biti podrška na putu prema zdravom odnosu s hranom, vježbanjem i tijelom

10 razloga zašto ne biste trebali propustiti THE Weekend!

Weekend Media Festival je događaj koji na jednom mjestu okuplja brojne stručnjake iz medijske industrije i svijeta komunikacija te donosi nove trendove, znanja i uspješne prakse

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime