Subota, 2 ožujka, 2024

INTERVJU: Ana Marija Šir: Klasičarka alternativka u pohodu na Rimca i Tedeschog

Ana Marija Šir je unikatna i zanimljiva pojava koju je lijepo otkrivati i otimati iz njenog autorskog glazbenog svijeta. U novom Mixer Room Podcastu, među ostalim, popričali smo što u njezinom svijetu znači Fake Violin koncept te koliko je daleko ili blizu glazbenim zakucavanjima

Razgovarati s Ana Marijom Šir u ovo doba iduće godine moglo bi postati nemoguća misija. Naime, na konto njezine novootkrivene autorske kreativnosti i sobnih zvučnih eksperimenata i zaigravanja unutar kojih s violom i loop mašinom radi iznimno zanimljive glazbene minijature, onog trena kad netko od prozvanih kulturnjačkih mecena otkrije talent, Ana Rucner bi mogla dobiti aktivnu konkurenciju.
 
Od klasično obrazovane glazbenice do žene koja u svom sobičku iskorištava koronu za ufuravanja u klaustrofobične obrade hitova 80-ih (New Order, Depeche Mode, Kraftwerk, Simple Minds, The Cure) ili još dalje do glazbene povijesti (The Stooges), njezina je pojava na domaćoj glazbenoj sceni poprilično unikatnom i drugačijom.
 
U novom Mixer Room Podcastu popričali smo što u njezinom svijetu znači Fake Violin koncept, koliko je daleko ili blizu glazbenim zakucavanjima, kako bi izgledala njezina Fans Only stranica, koga osim Krankšvestera voli čuti na domaćoj glazbenoj sceni, te koje su momenti autocenzure u kontekstu njenih granica slobode izražavanja, skladanja i promocije vlastitog rada.
 
Ana Marija Šir je unikatna i zanimljiva pojava koju je lijepo otkrivati i otimati iz njenog autorskog glazbenog svijeta. 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime