Ovogodišnja utrka hrvatskog predstavnika za Oscara ponovno nije mogla proći bez pokušaja dizanja prašine i preglasavanja mudrih, važnih i zaslužnih oko toga koji bi film trebalo birati i slati na loto u USA pred Akademijine glasače. U finalu su se našla dva najspominjanija imena – “Murina” Antonete Alamat Kusijanović i “Tereza37” Danila Šerbedžije.
Plasman ‘Tereze37’
Izbjegavajući bilo kakve kuloarske glasine, navodne namještaljke koje se u dijelu medija pokušavaju iskomunicirati, igrice iza svakog izbora, popričali smo o sistemima glasanja za našeg predstavnika, plasmanima tuzemnih filmova u inozemstvu, vječnim trzavicama i pokušajima nalaženja konstruktivnog načina poboljšanja situacije i statusa hrvatskog filma.
Dotakli se također i modela lobiranja, ulogama koje bi mogle odigrati poznanstva Rade Šerbedžije s Tomom Cruiseom i Charlize Theron pri plasmanu “Tereze37”, zatim o dovlačenju inozemnih koprodukcija i produkcija na ovaj teren, sudjelovanju i pokušaju oporavka Jadran filma te nužnosti izgradnje novog velikog filmskog studija na ovom dijelu Balkana kao isplativnog poduzetničkog pothvata.
Film o najvećem košarkaškom asu svih vremena
Na stranu nadglasavanja birokrata oko rada kreativaca, redatelj i glazbenik Danilo Šerbedžija je čovjek koji je u novom Mixer Room Podcastu najavio ekskluzivu – spremanje snimanja, točnije pretprodukcije biografskog filma o najvećem košarkaškom asu svih vremena – Draženu Petroviću, kao jedan od sljedećih projekata. Jednom od njegovih najdražih likova i mitova iz povijesti, zajedno s Matom Parlovom. Također smo se dotakli vanposlovnih mu strasti, NBA, najvećeg svih vremena – Le Bron ili Jordan, boksa, Tysona Furyja i inih tema.