Jedan od onih pop kulturnih likova ovih terena kojeg ne treba posebno predstavljati, a još manje povod s obzirom na to da je konstantno aktualan svakako je Edin Osmić a ka Edo Maajka.
Iduće godine broji dvadeset ljeta otkad je debitantskim albumom “Slušaj mater” eksplodirao na balkanskoj glazbenoj sceni, a tada će objaviti i novi studijski album na kojem se vraća old school načinu rada s producentom Kooladeom.
Uz svu nisku dragih mu gostiju u povlaci od Vojka Vrućine do Rade Šerbedžije, Edo je počeo zakucavati i čekićati ritmove i rime kao u rano doba karijere. Posljednji singl “Moćno” ga prati na verbalno opakom povratku samom vrhu storytellinga, ritma i rima koje se sviđaju svima, kombinacija introspekcije i promatranja u što se pretvara društvo oko nas.
Popričali smo o stanju rapa i hip hopa na današnjoj sceni i kako stoje domaće mlade nade u povlaci s onim što su nudili Kendrick Lamar ili Eminem kao ljudi koji su radili razlike u ritmu i rimi te koje je nakon mlakog trapa sljedeća stanica razvoja rapa. Je li tome kršćanski i crkveni rap kamo na svjetskoj sceni pokušava klizati Kanye West, a zrcaljenje toga pokušavaju kopirati i neki tuzemni likovi ili smo bliže back to the roots formama.
Edo je u tom segmentu proširio svoju djelatnost na proizvođenje svog podcasta, ali i za razne ideje za video forme, skečeve i prankove s kojima pokušava ne samo vratiti osmijeh ljudima na lice nego se zapitati gdje je nestao balkanski humor. Uz malo čuđenja i zeru palamuđenja o stanju smijeha u Hrvatice i Hrvata, prošli smo kroz nekoliko stavki njegove karijere i aktualnosti koje ga nalaze u novom kreativnom zamahu iz kojeg bi se mogao izroditi i poneki filmski scenarij.