Ponedjeljak, 7 srpnja, 2025

Pogledajte genijalnu adidas Superstar kampanju s Missy Elliott, JENNIE i Samuelom L. Jacksonom u glavnoj ulozi

Samuel L. Jackson je narator, a Missy Elliott, Jennie, Anthony Edwards i drugi objašnjavaju što znači biti Original

Superstar tenisice prvotno su osmišljene za košarku, no ubrzo su ih prigrlili pioniri streetwear kulture. Iz generacije u generaciju, zadržale su status kultnih ikona koje su s parketa zakoračile u svijet ulične mode. Nakon lansiranja kampanje ‘The Original’ početkom godine, brend s tri crte ulazi u novu fazu svoje globalne platforme – ovaj put s  naglaskom na neosporan i globalan utjecaj koji Superstar ostavlja iza sebe.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Mixer.hr (@mixer.hr)



 

Kampanja koja pomiče granice 

Kampanja ‘Superstar, The Original’ naglašava naslijeđe tenisica koje su nadmašile kulturne granice. U snažnom crno-bijelom kontrastu, kampanja prikazuje originalnu boju tenisica i njihovu prepoznatljivu jednostavnost, dok zvijezde i modne ikone zrače magnetizmom koji dolazi s autentičnošću Original ikona.

Vizionarski fotograf i redatelj Thibaut Grevet potpisuje ovu genijalnu kampanju. Njegov sanjivi vizualni stil promijenio je modne i glazbene medije. Ova kampanja okuplja iznimne kulturne predvodnike – osobe koje svojim radom i osobnošću pokazuju što znači biti Original ikona.

Legendarni glumac Samuel L. Jackson je u ulozi naratora, koristi svoj prepoznatljivi glas i vodi publiku kroz priču koja povezuje generacije kulturnih inovatora. Kampanja okuplja više generacija autentičnih glasova: višestruko nagrađivanu producenticu i autoricu Missy Elliott, legendu skateboardinga Marka Gonzalesa, NBA zvijezdu Anthonyja Edwardsa, repericu iz Memphisa GloRillu, američkog glazbenika Teeza Touchdowna, svjetsku glazbenu ikonu JENNIE i odvažnu manekenku i glumicu Gabbriette.

Superstar nikada nisu bile samo tenisice – one simboliziraju originalnost i potiču kulturne promjene’, rekla je Annie Barrett, potpredsjednica marketinga za adidas Originals. ‘Od uličnih kutova do svjetskih pozornica, nose ih oni koji ne traže dopuštenje da vode. Ova kampanja ne gleda unatrag – usmjerava pozornost na novu Originals generaciju koji bez isprike grade budućnost.’

Kampanja se odvija u dva poglavlja. Prvo, ‘Pyramids’, snažan teaser u kojem Samuel L. Jackson razmišlja o trajnim spomenicima ljudskog postignuća – i uspoređuje ih s dugotrajnim kulturnim utjecajem Superstar tenisica. Drugo poglavlje, ‘Clocks’, okuplja svih sedam kulturnih ikona u jednom snažnom filmu.

U središtu svega nalaze se Superstar – vraćaju se u dvije klasične boje zajedno s legendarnom Firebird trenirkom. Superstar tenisice, s dodatnom podstavom na jeziku, obilježile su razdoblje snažnog kreativnog izražavanja krajem 90-ih. Tada su ih birali umjetnici, glazbenici i skejteri koji su pomicali granice kulture. Firebird trenirka upotpunjuje tu siluetu i od 1967. ostaje u fokusu kulture, te privlači modne vizionare i glazbene inovatore širom svijeta.

Dovoljne su samo jedne. Prije nego ih postane tisuću. Superstar stvaraju masu – ne slijede ju.

 

 

 
 
 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime