Četvrtak, 11 travnja, 2024

Adidas ‘1000 Back’: Tenisice koje nikada ne izlaze iz mode

Glavne zvijezde nove adidas Originals kampanje su Janko Janić, Pave Elez, Nika Pavičić te Nika Turković

Brend adidas u proljeće lansira nove verzije svojih Originals klasika – Gazelle, Samba i Handball Spezial, kao dio kampanje ‘We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back’. U fokusu su tri klasična modela koji su ostavili svoj pečat na različitim lokacijama i u različitim kulturama diljem svijeta, iako su prvobitno bili dizajnirani za različite sportove poput nogometa i rukometa. Kampanja ‘1000 back’ istražuje kulturno naslijeđe brenda te odaje počast svim pojedincima i zajednicama koje su nosile ove planetarno popularne modele tenisica kroz povijest.



Glavne zvijezde nove adidas Originals kampanje su Janko Janić, autor mnogih originalnih foto i video materijala, Pave Elez, čiji su video uradci postali prepoznatljivi na brojnim billboardima u regiji, Nika Pavičić, influencerica poznata po svojim inovativnim modnim kombinacijama s najboljim adidas komadima, te Nika Turković, istaknuta glazbenica koja kroz svoje melodije i tekstove izražava svoju jedinstvenost i originalnost.

Kroz jedan neprekidni kadar, oni na jedinstven način donose novu perspektivu Originals kolekcije, prikazujući slikovitu priču o životu tisuća originala. Prolazeći kroz ulice, otkrivaju ljude, zajednice, identitete i subkulture koje su Trefoil brend učinile svojim simbolom. 

Nove perspektive klasičnih adidas Originals modela

Osim video sadržaja, kampanja je obogaćena serijom fotografija koje dodatno naglašavaju raznolike osobnosti ljudi koji nose ove modele. Svaka osoba ih nosi na svoj jedinstveni način, što dodaje novu dimenziju tim klasičnim modelima. Fotografije Samba, Handball Speziala i Gazelle na različitim lokacijama i u različitim situacijama oživljavaju mnoge jedinstvene priče i uloge koje svaka tenisica zauzima zahvaljujući svojim ponosnim vlasnicima.

adidas Originals želi odati počast svojim klasikama ne samo putem videozapisa i fotografija kampanje, već i putem digitalnog središta koje okuplja sve obožavatelje adidas Originals komada. Ova inovativna inicijativa na društvenim mrežama potiče ljubitelje ovih ikoničnih modela da podijele svoj jedinstveni način nošenja legendarnih modela koristeći hashtagove #Samba #Gazelle i #Spezial.

Fotografije: Press

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime