Podravko irska-folk metal punkerica od ‘Daj daj’ do ‘Huja haj’ preskače par mjeseci. Feedback dramaturgije PR-a Eurosonga valja pokoristiti za terenski rad, jer Ogenj su od početka funkcionirali kao bend željan dokazivanja na pozornicama. I kad im narativi mimo pjesama tome nisu smetali, uspijevali bi više nego solidno odigrati ‘world music’ varijantu Vatre. Benda s istaknutim frontmenom, upitnom bazom slušatelja mimo Eurowrong publike, koja štićenika zaboravlja brzinom ispijanja gemišta u zagorsko podravskim kletima poslije Martinja. Narodna mitologija i očuvanje kajkavštine kao trećeg nerazumljivog i pjevno nekomunikativnog jezika za slušatelje van Koprivničko-križevačke arenske županije, jedna je od najbitnijih ostavština te vrste konzervativizma.
Ogenj iskorištavaju đurđevačku Picokijadu za produkciju video spota. Nažalost, siromaštvo lijepo snimljenih motiva (pet lokacija kadrova) i ideje što napraviti s bendom koji provodi dan na pučkoj fiesti, dokida se na zbilja lijepim donjim rakursima vatrometa. Narodna stvar prearanžirana u kombu metal punk štimova gitara s world music i etno nakanama valjala je više truda oko vizualne prezentacije.
Redatelj, kamerman, montažer Dinko Šimac kao jedan od najkorištenijih redatelja spotova novih izvođača (Detour, Them Moose Rush, Overflow, …) zanatski je potkovan ponuditi više od praćenja Ognja kako u petoplanovima šetka po drvenostupima đurđevačke zidine i hujahajaju oko Starog grada.
Ocjena: 6.5/10
Naslovna fotografija: Screenshot YouTube