Postoji tim, strategija i zajednica koja raste iz dana u dan, a upravo je to otkriveno na događaju Behind the Crew koji je organizirala Crew Media, prva TikTok agencija u regiji.
Crew okuplja tim od stotinjak ljudi i surađuje s preko 200 brendova. Zajedno imaju više od 8 milijuna pratitelja, pripremaju i objavljuju više od 500 videa mjesečno dok njihovi sadržaji zajedno broje više od 300 milijuna pregleda mjesečno.
Od ideje o TikTok zajednici do akademije i prostora za nove digitalne talente
Službeni program otvorili su osnivači ovog projekta Dario Marčac i Dijana Domonkoš, koji su publiku poveli kroz inspirativnu priču o nastanku projekta u trenutku kada je ideja o TikTok zajednici bila potpuno nova na tržištu. Danas su vodeći tim s vlastitom Crew Akademijom, platformom za edukaciju i podršku kreatorima te prostorom gdje se rađaju novi digitalni talenti.
‘Okupili smo zajednicu talentiranih kreatora koji zajedno s nama testiraju nove formate, stvaraju sadržaj za neke od najvećih brendova u regiji i sudjeluju u projektima poput Crew Akademije, Crew Talks podcasta i AI influencera. To je prostor u kojem se kreativnost i razvoj događaju svakodnevno, a cilj nam je podizati razinu sadržaja na cijeloj platformi.’– objasnio je Dario Marčac.
Kroz panele, gosti su upoznali ljude koji stoje iza viralnog sadržaja, od ključnih članova tima do popularnih kreatora poput Dorotee Prosnik, poznate po motivirajućem sadržaju o učenju i organizaciji vremena, Karla Turića čiji kulinarski sadržaj često prelazi milijun pregleda, osvajajući publiku svih generacija i Jana Mihaljevića, koji donosi autentičan lifestyle sadržaj – od putovanja do svakodnevnih situacija.
Crew mijenja digitalnu scenu
Behind the Crew pruža rijetku priliku da se zaviri iza kulisa digitalne scene koja oblikuje trendove i komunikaciju današnjice – te upozna ljude koji stoje iza viralnih videa koje svi gledamo. ‘Sve ovo radimo s istom idejom s kojom smo i krenuli – da je TikTok toliko više od još jedne prolazne zabavne platforme, te da na njoj stvaramo relevantan sadržaj, gradimo odnose koji imaju smisla i budemo korak ispred onoga što se tek nazire.’– zaključila je Dijana Domonkoš, suosnivačica ovog projekta.
Večer je završila uz opušteno druženje i networking, dok je cijeli događaj podsjetio na prve dane Crewa, kada je sve počelo kao hrabra ideja o novoj vrsti zajednice koja spaja kreatore i brendove. Danas ta zajednica ne samo da postoji, već postavlja nove standarde digitalne komunikacije u regiji.
Fotografije: Mislav Bušić i Simon Brešćanski