Kad i kako smo došli do toga da menadžer sjajne mlade country Slavonke Mie Dimšić počne smatrati kako Mia nije dovoljni autorski kapacitet da joj nove pjesme piše Miro Škoro? Ako tome nije neko zemljačko lega promišljanje koje će po slavonskim linijama sugerirati kako je dobro da mlado biće pjeva ljubavne pjesme ne tako mladih bića jer…
Tri točkice su početak i kraj zagonetke i ne uspijevanja pronalaženja odgovora, obzirom da je Mia u startu upala kantautorski šarmirajući sjajnim stihijskim glasom i nenametljivim pop senzibilitetom. To se nakon debi albuma pogubilo u moduliranjima, pretragama i pokušajima ‘održavanja’ karijere raznim varijacijama koje dobro zvuče samo inertnim radio postajama i ZAMP bodovanjima.
Da se krivo ne shvatimo, Miro Škoro je sasvim legitiman kantautor ravnice i da nikad ništa mimo ‘Ne dirajte mi ravnicu’ nije napisao teško mu je osporiti lega nerv, ali isto tako ni puno previše kalkulacije u biranju i ciljanju publike kad skreće od baznih emocija i gađa domoljubni patos. U ‘S tobom il bez tebe’ se nasreću ili nažalost ne radi o prepjevu ni coveru istoimena U2 megahita, već finoj sporotečnoj mid tempo baladi, čije će saks dionice prije vući na Dire Straits momente nego drugo. Zagasiti glas sjajne Mie ipak zaslužuje nešto generacijski bliže i menadžerski neopterećenije razmišljanjima o tome što će i kako kalkulirati bolji rezultat, a da se pritom gube potrage za osnovom – pjesmom. Točnije, pjesmama. Onima koje sama piše i sama izvodi. Tada je bila i ostala daleko najefektnija i najbolja. Kantautorica, a ne pop paketić.
Ocjena: 7/10
Naslovna fotografija: Screenshot YouTube