Ambiciozna i preopterećena novinarka (Keira Knightley) zapne na luksuznom brodu i krstarenju na kojem se smjestila uz galeriju obično neobičnih bogataških likova (i svog bivšeg dečka fotoreportera, naravno), a tijekom kojeg se jedno ubojstvo pretvori u razotkrivanje mračne tajne vlasnika (Guy Pearce).
Plot filma kombinira već tisuću puta prežvakane obrasce wannabe whodunit krimića i napetice slagane po principima kombinacija Poirota, Agathe i nedavnih krimi uspjeha Glass Oniona, čija kombinatorika smještanja više likova u izoliranu sredinu da bi to bila polaznica za otkrivanje ubojstva postaje glavnom niti vodiljom glavnom liku/likici za izniman intelekt i istražiteljski nerv.
View this post on Instagram
Krimić koji to nije
U ovom djelu, kombinatorika scenarističkih apsurda i floskula miješana s redateljskim odrađivanjima akcije nezainteresiranog, ili samo nemaštovitog, Simona Stonea i zapleta čini se kao da nije ni ciljala na više od mikro truda, poput nedavnih akcića s Kate Beckinsale od kojih je jedan imao tu nesreću biti sniman i u Hrvatskoj. Od akcijskih scena do otkrivanja zapleta i tko stoji iza namještaljke magnatovoj bolesnoj ženi, sve do razotkrivanja, ova vrsta filma daleko podcjenjuje sve gledateljske navike i dosad slučajno stečena znanja. Glumački, pratiti mis Knightley kako odrađuje novinarsku u ulozi akcijske heroine također je više smiješno nego napeto. Čija je to krivnja – najmanje je bitno.
Ljubitelji krimića tog tipa zasigurno će naći bar mikro opravdanja i popuštanja zašto je ovaj tip filma vrijedan gledanja, svi ostali imaju nehotičnu komediju opisanu kao krimi triler.
Ocjena: 4/10
Naslovna fotografija: Screenshot YouTube

