Talijanska modna kuća Gucci predstavila je kampanju ‘Aria’, a glavne zvijezde kampanje su članovi brenda Måneskin koji je pobjedio na ovogodišnjoj Euroviziji.
Kolekcija ‘Aria’ slavi 100 godina postojanja modne kuće, a prikazana je kroz hrabru kampanju inspiriranu Erosom, grčkim bogom ljubavi.
Počast počecima slavne kuće
Gucci je ovom kolekcijom odao počast svojim početcima, ali na pomalo erotičan način. Odjeći za jahanje su dodali mnogo detalja, a modeli su u rukama držali djela Sigmunda Freuda, Judith Butler i drugih autora koji su bili usredotočeni na seksualne teorije i želje, kao i BDSM dodatke.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Guccijev kreativni direktor Alessandro Michele osobno je odabrao predstavnike nove kolekcije, a talijanski bend Måneskin činio se kao idealan izbor za prikaz nove kolekcije. Kampanja pomno prati najnoviji spot Måneskina za njihovu pjesmu ‘I Wanna Be Your Slave’, u kojoj je bend također odjeven od glave do pete u Gucci.
S više od 40 milijuna pregleda, video potvrđuje da uspjeh benda svakim danom sve više raste!
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Podsjećanje na neke od slavnih trenutaka modne kuće
Besprijekorno se uklapajući u estetiku rock and rolla za sezonu Aria, bend nosi all sex odijela koja su predstavljena početkom godine kao odavanje počasti Tomu Fordu i njegovom radu u Gucciju. Prikazana je i torba Jackie 1961. koja je ponovni hit modne kuće, kao i suradnja s Balenciagom.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Osim erotskih fotografija kampanje, video zapis ‘Aria’ dodatno prikazuje stavove Guccija o seksualnom apetitu i fetišizmu. Usredotočen na ‘ontologiju želje’, podijeljen u pet dijelova, uključujući androginiju, eros, tijelo, odjeću i filozofiju, video priča o različitim područjima predanosti i požude, zalazeći u složene teme oko identiteta i erotskih čežnji.