Kako iz strasti stvoriti uspješan posao i živjeti ono što voliš, na ovogodišnjem Weekend Media festivalu u sklopu panela “Ekonomija strasti” pričali su influenceri Nika Ilčić, Marina Mamić, Marko Arsa, poduzetnik Kristijan Krištić te TV voditeljica, urednica i podcasterica Ana Radišić.
Ana je prije nešto više od dvije godine pokrenula podcast koji se tada emitirao iz dnevnog boravka u njezinom stanu, a onda mu je dala novi dom – u oblacima. Na panelu se osvrnula kako je krenula u taj poduzetnički pothvat te naglasila da u niti jednom trenutku nije bila riječ o impulzivnoj odluci.
“Pandemija je bila okidač. U njoj sam vidjela priliku i izazov, a osjetila sam da nešto želim napraviti na svoj način. Veliki sam fan podcasta i konzumiram ih puno u svoje privatno vrijeme. Nisam radila spontano, nego sam imala niz poslovno promišljenih odluka, ali je instinkt bio prisutan. Bila je potrebna i velika hrabrost”, kazala je Ana te istaknula kako je trebalo pronaći svoj način za istaknuti se u velikom broju podcasta koji su danas dostupni pojedincima. Da je pronašla svoju publiku, najbolje svjedoči činjenica da su njezini podcasti na You Tube dosad skupili više od dva milijuna pregleda.
Važna je vjera u sebe, ali i ljude oko sebe
“Autentičnost je najvažnija, ona je preduvjet da bi išta gradili. Nakon toga dolazi sve ostalo, a to je u mom slučaju golema ljubav i strast prema onom što radim. Sve ono što radim, radim jer me inspiriraju drugi i jer ja želim inspirirati druge tuđim primjerom. Bez autentičnosti ne bih bila nigdje jer podcasti postoje godinama, nisam ih ja izmislila, ali mislim da me od ostalih izdvojilo to što sam 100 posto svoja”, kazala je Ana dodavši da uz nju stoji tim vrhunskih profesionalaca koji vjeruju u nju i njezine ideje, jednako kao što ona vjeruje u njih.
“Događaje, odnosno evente koje organiziramo javnost vidi jedan dan, a zapravo iza toga stoje mjeseci rada. Imam tim od Zagreba do Osijeka i Ploča, nikom nije problem sjesti u auto i doći tamo gdje treba doći ili imati online sastanak. Za evente u organizaciju bude uključeno od 40 do 50 ljudi i ono što je najvažnije je da ne štedimo na ljudstvu i na produkciji jer želimo raditi kvalitetno. Sve te ljude sam upoznala kroz 15 godina rada na televiziji i u medijima i zapravo sam okupila najbolje od njih”, kazala je Ana. Dodala je i da u procesu stvaranja treba pratiti trendove što prepoznaju i partneri s kojima surađuje na višegodišnjoj razini.
Snimljen je prvi podcast za treću sezonu
Jedan od načina prilagodbe su ekstenzije podcasta koje je napravila kroz ovu godinu, a to su snimanje live podcasta “Putem oblaka” s 20-ak uspješnih i inspirativnih sugovornika kao i proslava drugog rođendana podcasta. A upravo na Weekend Media Festivalu je Ana imala i svojevrsnu treću ovogodišnju ekstenziju podcasta, odnosno kutak oslikan u prepoznatljivim oblacima gdje je ugostila brojne osobe poput Borisa Kovačeka, Tome Ricova, Sandre Perković, Kristijana Staničića, Enisa Bešlagića, Ivane Paradžiković, Damire Gregoret i mnogih drugih. Kutak s oblacima definitivno je bio jedna od glavnih atrakcija cjelokupnog festivala na kojem se u redu čekalo za fotografiranje, a Ana je taj prostor iskoristila i za snimanje prvog podcasta s kojim otvara treću sezonu inspirativnih razgovora. Razgovori će biti dostupni svake nedjelje u 19 sati na njezinom You Tube kanalu te na audio platformama poput Apple Podcasta, Spotifyja i Deezera.