Predsjednik i glavni izvršni direktor Michael Burke otkrio je planove za pretvaranje sjedišta francuske modne kuće u Parizu u golemi kompleks koji će uključivati prvi hotel Louis Vuttion i najveći globalni izlog marke.
Kolosalna transformacija počinje ovaj tjedan, lansiranjem nove iskustvene instalacije pod nazivom “LV Dream”. Pop-up od 20.000 četvornih metara sadrži izložbu koja prikazuje najbolje umjetničke suradnje kuće, kafić i čokoladnicu glavnog slastičara Cheval Blanc Paris te suvenirnicu. Privremeni prostor, koji bi trebao ostati otvoren godinu dana, “najvjerojatnije” će biti pretvoren u najveću trgovinu Louisa Vuittona, prema Burkeu. Očekuje se da će hotel zauzeti još jedan dio zgrade od 400.000 četvornih metara u sljedećih pet godina.
View this post on Instagram
Modna kuća se širi na svim poljima
Povijesno zdanje Vuitton, s kojeg se pruža pogled koji se proteže preko Eifelovog tornja do Notre-Dame de Paris i susjedno je s crkvom Saint-Germain l’Auxerrois, nalazi se u prvom arondismanu. Područje, za koje Burke kaže da je nekoć bilo “ničija zemlja”, u posljednjih je 18 mjeseci ozbiljno transformirano od strane matične tvrtke LVMH.
View this post on Instagram
U tom je razdoblju luksuzni konglomerat prerezao vrpcu na potpuno novoj robnoj kući La Samaritaine, otvorio rezervacije u hotelu Cheval Blanc i otvorio novu slastičarnicu Cova. Iako je Cheval Blanc samo nekoliko minuta hoda od sjedišta Vuittona, Burke kaže da LV-ov hotel neće predstavljati nikakvu prijetnju. “Bio bi to vlastiti identitet, vlastiti segment i vlastita usluga — potpuno drugačije iskustvo”, rekao je.
Jedva čekamo vidjeti kako će hotel izgledati kada se završi. Sigurni smo da će u njemu boraviti mnogi ljubitelji modne kuće, ali i mode općenito.
Naslovna fotografija: louisvuitton