Nekadašnja želja da uči iz kuhinje svoje mame i strast prema talijanskim kulinarskim emisijama, postale su početak inspirativnog putovanja za Tinu Gazin. Već u sedmom razredu, Tina je počela istraživati recepte, a zatim se zaljubila u zdravu prehranu u srednjoj školi, pri čemu je fokus bio na zdravom načinu života, a ne samo na mršavljenju. Tina Gazin je žena s mnogo talenata i strasti – nautički entuzijast i vlasnica firme SunLife charter, ali i kreativna kuharica, koja je stvorila svoj brend “Zdravi i fit recepti by Tina” putem Instagrama. S Tinom smo razgovarali o njezinim poslovnim poduhvatima, i iako su njezini poslovi naizgled različiti, ljubav prema kreativnosti i stvaranju sjajnih iskustava za druge povezala ih je na nevjerojatan način. Njena priča pokazuje kako strast i posvećenost mogu otvoriti mnoge mogućnosti, a za Tinu, život je pun kreativnosti, sreće i mogućnosti za inspiraciju.
Kako je sve počelo?
Kada počinje Vaš interes za zdravu prehranu i pod čijim utjecajem? Koji su bili trenuci zbog kojih ste odlučili ostvariti se i putem Instagrama i društvenih mreža s profilom “Zdravi i fit recepti”?
Interes za kuhanje i isprobavanje recepata razvila sam već u osnovnoj školi, prvo gledajući svoju mamu u kuhinji, a kasnije prateći talijanske kulinarske emisije. Prvi recepti su mi došli u ruke još u sedmom razredu. Važnost zdrave prehrane razumjela sam već u srednjoj školi, prvenstveno kako bih smanjila svoju težinu. Kasnije, shvatila sam da je to samo jedan dio koji doprinosi zdravom načinu života.
S obzirom na moju ljubav prema fotografiji, dekoraciji, kuhanju i ugostiteljstvu, Instagram mi je bio idealna platforma za dijeljenje svojih recepata koje inače pripremam kod kuće te na taj način inspiriram druge.
Vlasnica ste tvrtke SunLife charter, kako se razvila vaša ljubav prema nautičkom turizmu i jesu li vaši poslovni na neki način povezani?
Nautički turizam mi je primarno zanimanje, kojim se bavim već 22 godine. U toj industriji sam uložila puno truda u svakom segmentu, i već smo izgradili prepoznatljiv brend, SunLife charter. Kuhanje je uvijek bila moja ljubav, a stvaranje zdravijih verzija jela postalo je mojom strašću. Po prirodi sam kreativna osoba, pa uživam u stvaranju vlastitim rukama. Prije šest godina sam odlučila otvoriti svoj profil “Zdravi i fit recepti by Tina”, na kojem objavljujem svoje zdrave recepte i inspiriram ljude na zdraviji način života.
Otkad imam svoj profil, otvorila su mi se mnoga vrata gdje sam mogla iskazati svoju kreativnost. Tako surađujem s raznim brendovima, restoranima, hotelima, održavam svoje radionice kuhanja itd. Također, u svoje aktivnosti uključila sam i “Joy Box by Tina” i na taj način spojila svoju strast prema turizmu i hrani. Moje boxeve koristim kao dobrodošli poklon za goste koji iznajmljuju brodove, vile i transfere. Kako sam privatnik i volim sve što radim, uspijem sve to kombinirati i samostalno odrediti svoje radno vrijeme te uživam u svakom trenutku.
Ljubav prema zdravoj hrani
Koliko su društvene mreže utjecale na izgradnju i razvoj Vaše ljubavi prema zdravoj prehrani u smislu pružanja nove platforme kao oblika usmenog prenošenja informacija. Koje su pozitivni i potencijalni negativni aspekti postojanja profila “Zdravi_i_fit_recepti_by_tina”?
Kod mene je uvijek naglasak na pozitivnom aspektu. Profil mi svakodnevno donosi pozitivne trenutke i radujem se tome. Lijepo je čuti da inspiriram druge i dobijem povratnu informaciju da radim dobro. Na profilu sam uspostavila lijepu zajednicu ljubitelja hrane i pozitivne energije, stekla sam razna poznanstva i prijateljstva. Budući da ne slijedim stroga pravila o količini objava i sadržaju, nemam pritisak, i profil će postojati sve dok uživam u tome.
Ljubav koja je postala posao
Je li sve to samo ljubav i hobi, ili u nekom trenutku dobije i ekonomsko opravdanje te postane komercijalno isplativo?
Sve je krenulo iz ljubavi, ali kada radite nešto strastveno i iz ljubavi, otvaraju vam se razne prilike. Počeli su pristizati upiti za suradnju, što me dodatno motiviralo. Tada sam osnovala vlastiti obrt, ali shvatila sam da ne želim da profil služi samo marketinškim svrhama putem planiranih suradnji. Profil mi služi i za različite druge svrhe, kao što su kulinarske radionice, suradnje s restoranima, organizacija privatnih večera i suradnje s hotelima u svrhu osposobljavanja osoblja. Također sam osnovala svoj brend @joybox_bytina, gdje izrađujem male “food boxeve” koji se mogu koristiti za različite prigode. Ova ideja se rodila tijekom lockdowna kada restorani nisu radili, a Valentinovo se približavalo. Bila je izvrsna ideja koja je naišla na pozitivan odaziv ljudi.
Tko je Tina Gazin izvan društvenih mreža i kako se razlikuje od osobe koja stoji iza stotina recepata online?
Ja sam kreativna i vrlo pozitivna osoba, svjesna koliko je važno u životu imati mir i raditi stvari koje vas ispunjavaju. Volim zdravu hranu, sport, ples, glazbu, prirodu, putovanja, druženja, osvještenje i vesele ljude i zivit općenito. To su stvari koje živim i koje možete pronaći na mom profilu.
Koji su Vaši omiljeni recepti, s obzirom da naglašavate da vam je tajlandska kuhinja najdraža?
Kako često putujem, volim isprobavati razna jela iz različitih kultura. Naravno, obožavam tajlandsku kuhinju i mogla bih je jesti često. Ove godine sam posjetila Indiju i tamo isprobala mnogo ukusnih jela. Često eksperimentiram i stvaram vlastite kombinacije. No, najdraža mi je mediteranska kuhinja.
Imam pratitelje iz Europe i ostatka svijeta
Koliko morate obratiti pažnju na stil i prezentaciju fotografija u vašim objavama, u usporedbi s samim sadržajem i receptima koje dijelite?
Kod mene je sve prilično spontano. Slikam mobitelom i to obično neslužbeno dok pripremam obiteljske obroke. Ne koristim dodatnu profesionalnu opremu ili alate za obradu slika jer bi to oduzimalo previše vremena. Najvažniji mi je sadržaj.
Kakav je Split kao teren za kreativce poput vas? Pruža li dovoljno mogućnosti za nesmetano bavljenje svim svojim interesnim područjima ili smatrate da se morate proširiti izvan Splitsko-dalmatinske regije?
Živimo u dobu interneta i društvenih mreža koji omogućavaju da se bavite svojim interesima bilo gdje u zemlji. Većina mojih pratitelja dolazi iz Zagreba, a imam pratitelje i iz Europe i ostatka svijeta.
Imate li planove za nove koncepte i istraživanje novih područja u kojima biste mogli proširiti svoje interese, ili smatrate da ste zatvorili krugove u svim dosadašnjim područjima, kao što su marketing, nautički turizam, društvene mreže, prehrana itd., i namjeravate ih samo razvijati?
Mislim da sam već ostvarila mnogo toga i trenutno uživam u plodovima svog rada. Osobno, najveće zadovoljstvo crpim iz procesa ostvarivanja ciljeva, a ne samo iz samih ciljeva. Radujem se budućnosti i novim izazovima.