Subota, 12 listopada, 2024

Kritika pjesme: Aleksandra Prijović: Poslednji kabare

U baladnom tonu 'Poslednji kabare', onako kako bi to Sead Zele Lipovača zamišljao doticanje srčana struna, Prijovićki je servirana jedna od srcedrapajućih balada s osnovicom u balada rocku osamdesetih

Apsolutna glazbena rekorderka netom završene godine sa zagrebačko hrvatske strane balkanskih arenskih megdana je srpska neu folk pjevačica Alex Prija. Koju do jučer, urbani populus nije slušao, a Extra.fm publika je inaugurirala u novu Brenu. S kojom neslučajno dijeli i šire obiteljsko rodbinske veze. Pa što je logičnije nego s njenim novim singlom “Poslednji kabare” započeti novu.



I dok su se koplja lomila u raspravama o (ne)ukusu njenog glazbenog stila kojim svakim singl spotom natuče desetke milijuna gledatelja putem YouTubea, dotle nova stvar autorskim potpisom Bobe Živojinovića Jr-a, ne ostavlja prostor za puno sumnji. Bar ne za ljubitelje old schoolerskog zastarjelog rocka 80.-ih. U baladnom tonu “Poslednji kabare”, onako kako bi to Sead Zele Lipovača zamišljao doticanje srčana struna, Prijovićki je servirana jedna od srcedrapajućih balada s osnovicom u balada rocku osamdesetih. Onom po kojem je “Is This Love” Whitesnakea učinio više štete nego i jedna druga hair metal balada.

Odmakom od moderno produciranog dominantnog kafansko klupskog folka 21. stoljeća nova stvar “Poslednji kabare” i spot Aleksandre Prijovićke samo je širi i pokušava približiti kameleonski još jednom soju iznimno nezahtjevne i nekritičke publike od kakvih najkomercijalniji izvođači prostora mahom ovdje žive. 

6/10

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime